poniedziałek, 27 marca 2017

Zakupy na Rosegal.com.

Cześć!
Dzisiaj kolejna porcja nowości z chińskiej stronki.Tym razem zamówienie z Rosegal.Wybrałam sobie 4 rzeczy.Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mama nie radzi sobie z lustrzanką:)


Ostatnio pokazywałam Wam piękne, sztuczne tulipanki z innego sklepu chińskiego, dzisiaj przyszły drugie, tym razem białe.Wyglądają jak prawdziwe i świetnie ozdabiają pokój.
Do kupienia TUTAJ.


Spodenki w rozmiarze M.Żałuję, że nie wzięłam większych, bo ledwo w te weszłam.Czuję, że się trochę rozciągają, więc mam nadzieję, że jeszcze bardziej się rozciągną.Pierwszy raz mam spodenki połączone ze spódniczką.Podoba mi się motyw kwiatowy.
Do kupienia TUTAJ.


Różowa kurtka bomberka z naszywkami.Jest przepiękna!Z rozmiarem trafiłam idealnie.Zastanawiałam się nad błękitną, ale wzięłam różową i nie żałuję, bo bardzo mi się podoba.Na tym zdjęciu jest niestety zamazana, ale na stronie sklepu jest już ładnie pokazana.
Do kupienia TUTAJ.


Uwielbiam białe ubrania, mogłabym je nosić cały czas, ale szybko się brudzą.Zamówiłam sobie białą sukienkę.W zeszłym roku pokazywałam Wam podobną, tylko w kolorze granatowym, którą kupiłam u siebie na rynku.Jest dobrze wykonana, ale lekko prześwituje.
Do kupienia TUTAJ.


Udostępnij

27 komentarzy :

  1. Kurtka świetna, a tulipanki wyglądają jak żywe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, że to żywe tulipany :D haha, śliczne są ;) I podobają mi się te spodenki ;) I nie wyglądają jakby były za małe ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi mimo wszystko czerwone tulipany podobają się bardziej :D Bomberka świetna, ostatnio sama zastanawiam się nad zakupieniem takiej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Te tulipany są ekstra, czy były może też inne rodzaje kwiatów ? Co do ubrań sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Różowa bomberka cudowna! Miałam kupić podobną, ale wybór padł na granatową.
    Do sztucznych kwiatków podchodziłam sceptycznie, ale chyba w końcu same takie kupię, bo żywe ze mną nie wytrzymują :c

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mną również żywe nie wytrzymują, dlatego zdecydowałam się na sztuczne:)

      Usuń
  6. Świetne ubrania, idealne na wiosnę! Kurtka również bardzo mi się podoba, szkoda tylko że te spodenki takie małe :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy, naprawdę świetna bomberka, ten wiosenny kolor i naszywki nadają jej fajny wygląd :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. tulipanki super, jak żywe :)
    http://sprinkledwithemotion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jakie piękne rzeczy wybrałaś <3
    Ta bomberka i sukienka są cudowne :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, ze te tulipany są prawdziwe. :D Sukienka cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej z tych produktów spodobała mi się bomberka, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Boberka wygrywa wszystko! <3 Bardzo nam się podoba kolorek :) Ostatnia sukienka także mega <3 Świetne zamówienie :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Różowa kurtka i biała sukienka są po prostu prześliczne!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie tulipanki jak żywe piękne :) Kurteczka też ładniutka :*
    Obs :3

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne rzeczy zamówiłaś, pomagam - 6,40$, 14,08$, 27,57$, 8,74$, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. poklikane :)
    kwiaty spoko.

    OdpowiedzUsuń
  17. trzeba pzyznać że fajniutkie ;) klik

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bomberka, idealna na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem w stanie uwierzyć,że kwiaty są sztuczne po prostu magia. Kurtka cudowna, pudrowy róż definitywnie zasługuje na miano koloru tej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcie tulipanów, nie powiedziałabym, że są sztuczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się ta sukiena biała :) bardzo dziewczęca

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakochalam sie w tej różowej bomberce! Idealna na wiosne, jejku naprawde strasznie mi sie podoba. A juz nie mam miejsca w szafie, haha :) naprawde te tulipanki sa sztuczne?! Dalam sie nabrać, nie powiedziałabym że sa sztuczne. Buziaki

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.