sobota, 4 marca 2017

Nowości lutego.Zakupy i współprace.Ambasadorka marki BaByliss.

Witam Was moi kochani w kolejnym miesiącu.Pora na nowości z poprzedniego miesiąca, czyli lutego.Pojawiło się u mnie sporo nowości do testowania, więc czekajcie na osobne recenzje produktów :)


Zakupy na Malcie w Poznaniu.
W sklepie Yves Rocher kupiłam odżywkę do włosów za 11,90 zł i do tego dostałam miniaturkę wody toaletowej za 0,01 zł.
W sklepie Siberika kupiłam maskę do włosów za 4,55 zł i mój ulubiony krem do rąk za 3,35 zł.


W Intermarche kupiłam dwa antyperspiranty Rexona, jeden za 8 zł, drugi za 6 zł.W aptece kupiłam olej rycynowy za 2,65 zł.W Biedronce skusiłam się na wcierkę Jantar, a w Rossmannie na antyperspirant Lady Speed Stick.


Złożyłam zamówienie na ezebra.pl.Miałam zamówić tylko wzorniki, ale skusiłam się również na inne rzeczy.
Waciki bezpyłowe 2x500 8 zł.
Bloczki polerskie 1,19 zł/szt.Kupiłam 5 sztuk.
Wzorniki słoneczko 1,29 zł/szt.Kupiłam 2 sztuki.
Wzorniki 50 sztuk 6,69 zł.Kupiłam 3 opakowania.
Pilniki 1 zł/szt.Kupiłam 10 sztuk.
Cążki do skórek 4,29 zł.
Kredka do cyrkonii 0,45 zł.
Delia zmywacz do hybryd 3,35 zł.
Sylveco pomadka z peelingiem 8,46 zł/szt.Kupiłam dwie sztuki.
Klej do tipsów 3,49 zł/szt.Kupiłam dwie sztuki.
Bania Agafii peeling antycellulitowy 4,64 zł.
Olejek arganowy 4,99 zł.
Patyczki drewniane 1 zł/opakowanie.Kupiłam dwa opakowanie.


Zestaw 8 gumek sprężynek z firmy Papanga.W Polsce ich nie widziałam, ale są dostępne w Niemczech.


Walentynkowy box ze zdjęciami Cheerz.


Prezent z okazji imienin od Magdaleny z Dresscloud :)


Skarpetki Happy Socks.Zawsze byłam ciekawa, dlaczego tak wiele osób je chwali.Faktycznie jakość jest świetna :)


Ozdoby od KillyS.Był również malutki kuferek.Naklejki zobaczycie dopiero za około miesiąc, bo mam przecięty paznokieć.


Zostałam Ambasadorką marki BaByliss i mam okazję testować automatyczną lokówkę Curl Secret.Niedługo pojawi się opinia:)


Od firmy Delia dostałam nowość, czyli matowe pomadki.Jeszcze muszę je trochę bardziej przetestować, ale na pewno pojawi się recenzja.

Oprócz tego pojawiły się u mnie nowości z Rosegal, Gamiss, Sammydress i Trendsgal, o których pisałam TUTAJ.


Udostępnij

27 komentarzy :

  1. Ileż rzeczy! Uwielbiam te gumki sprężynki. Masz bardzo ładne zdjęcia, no i oczywiście gratuluję zostania ambasadorką BaByliss! Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszytko super! Zazdroszczę współpracy, piękne skarpetki, namiętnie kupuje je mojemu lukaszowi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ileż cudowności :D Oby Ci wszystko dobrze służyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Dużo tego :) Zazdroszczę, która kobietka by nie chciała takich skarbów? :) Czekam na recenzję lokówki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow. Zainteresowały mnie produkty do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne nowości, czekam na recenzję lokowki

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo nowości :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówiłam sobie te skarpetki od HappySocks- jestem ciekawa ich jakości. Czekam na opinię o Babyliss ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od wzorników zamówienie się zaczęło a skończyło na niemałej paczce, tak to w życiu bywa:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę że zakupy udane :D bardzo ładne zdjęcia ! Dopiero dzisiaj wpadłam na Twojego bloga, obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywki YR jestem bardzo ciekawa :) Gratuluję zostania ambasadorką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiele ciekawych rzeczy. Zazdroszczę lokówki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele ciekawych rzeczy kupiłaś czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie małe ale ciekawe rzeczy! Gumeczki również posiadam są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dużo rzeczy! Gumki posiadam i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Łał ile rzeczy :o Uwielbiam YR, i zastanawiam się nad kupnem tego jantaru :) Słyszałam o nim same dobre rzeczy.
    Gratuluję ambasadorstwa ;)

    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/pedzle-z-allegro-testujemy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. dużo trochę tego:D
    Chyba pokonałaś mnie :-)
    Czekam na recenzje pomadek Delia oraz gratuluje współpracy z BaByliss:-)
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oh, so many cute things!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  19. WOW! Ile tu perełek ^^ Te płynne pomadki - mega! A skarpety przeurocze <3 Niektóre produkty nam znane ;) np. ten olej rycynowy :D Podobno fajnie działa na wzrost włosów ^^ Buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ooooo ile świetnych rzeczy, zazdroszczę współpracy z tą firmą:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wcierka Jantara z Biedronki łączy nasze zakupy :-D Jednka gumkę Papanga mam ale kupiłam ją w salonie fryzjerskim do którego zawsze chodzę. Mimo wszystko jednak lepiej sprawdzają się mi gumki z Rossmana, bo te są sztywniejsze i cięższe przez co jednak potrafią ciągnąć :-(
    Uwielbiam śmieszne i urocze skarpetki. O tych jeszcze nie słyszałam ale z pewnością sprawdzę ich ofertę :-) Gratuluję Ci także współpracy :-*
    Kochana jeśli możesz to edytuj swój profil na Disqus (Edit profile) i w miejsce Website wklej link do swojego bloga.. będzie o wiele łatwiej i szybciej trafić do Ciebie :-*

    OdpowiedzUsuń
  22. gratuluję zostania ambasadorką BaByliss :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ambasadorka to brzmi naprawdę poważnie :)
    Zapraszam: http://queenoficyhearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej ile rzeczy! Gratuluję zostania ambasadorką, kolejny sukcesik! :)
    Ładnie tu!

    galantyka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super nowości :) najbardziej zainteresowała mnie lokówka! Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ile cudowności ;)! Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. TEż aktualnie używam Lady Speed Stick

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.