niedziela, 12 marca 2017

Lokówka BaByliss Curl Secret C1201E.

Cześć!
Jakiś czas temu pisałam Wam, że zostałam Ambasadorką BaByliss i mam okazję testować samokręcącą lokówkę Curl Secret C1201E.Wiele z Was czeka na moją opinię, więc postanowiłam, że opiszę Wam jak u mnie się sprawdza takie urządzenie.


Lokówka przyszła do mnie w wielkim, szarym pudle ze wstążką.W środku znajdowało się pudełko z lokówką.Zawsze ciekawiło mnie to urządzenie, często widywałam je w reklamach.Kiedyś nawet trochę czytałam na ten temat i chciałam ją mieć.Jedyną przeszkodą była cena, która jest duża, bo waha się od 360 zł do 470 zł.Jak tylko dowiedziałam się, że są poszukiwane Ambasadorki, to od razu się zgłosiłam.


Lokówka jest w kolorze białym z drobinkami.Kształtem różni się od innych lokówek, jest dosyć duża i waży trochę więcej niż inne.Płytki są wykonane z powłoki ceramicznej, dzięki czemu chronią nasze włosy przed zniszczeniem.Jonizacja ma na celu ochronę naszych włosów przed wysokimi temperaturami i nadaje im blasku.Lokówka ma 2,5 metrowy kabel obrotowy, dodatkowo dołączony jest także czyścik.


Urządzenie posiada regulowaną temperaturę 210ºC oraz 230ºC.Ja używam niższej, którą zaleca się dla włosów rozjaśnianych i zniszczonych.Możemy wybrać czas kręcenia loków: 8 sekund, 10 sekund i 12 sekund.Lokówka ma innowacyjny system 3 kierunków kręcenia loków:w lewo, w prawo i naprzemiennie.Nagrzewa się w 40 sekund.

Na początku miałam z nią duże problemy, ale już się nauczyłam jej używać.Trzeba uważać, aby nie włożyć za grubych pasm, bo wtedy lokówka przestaje nawijać i wydaje sygnał dźwiękowy.Zdarzyło mi się, że zaczęła pikać i poplątała mi włosy(źle rozczesałam włosy), ale w tym momencie przestaje się ona nagrzewać.
Lokówka automatycznie wciąga pasma i od tego czasu zaczyna wydawać sygnał dźwiękowy.Na początku jest to tylko pik, pik, jeśli mamy już wyciągnąć nasze pasmo sygnał jest dłuższy.
W zależności od wyboru czasu trwania kręcenia loków, możemy uzyskać inny efekt.
Minusem na pewno jest to, że na pewno nie da się kręcić loków od nasady, ale dla mnie to nie problem, bo prawie zawsze zaczynam kręcić od połowy.

Przed:

Po:


Na zdjęciach widzicie loki kręcone od połowy.Nie są niczym utrwalone, bo nie lubię lakierów do włosów.Robiłam je 10-15 minut.Były robione wczoraj, dzisiaj również dobrze wyglądają.
Na pewno ogromnym plusem jest to, ze bardzo szybko możemy zrobić loki i nie jesteśmy w stanie się poparzyć.

Bardzo się z nią polubiłam i cieszę się, że mogłam ją testować.Na pewno będę po nią sięgać częściej.
Czy jest warta zakupu?To zależy czego oczekujecie w takiej cenie.Mnie takie loki odpowiadają, wiem, że inni wolą kręcić od nasady, czego tą lokówką  nie da się zrobić.Jak już pisałam dla mnie to żaden problem.Nauczyłam się ją używać i jestem z niej zadowolona.Myślę, że warto wydać tyle pieniędzy, ponieważ lokówka jest solidnie wykonana i posłuży nam dobrych parę lat.


Udostępnij

52 komentarze :

  1. Super, że Ci się udało! Włosy wyglądają pięknie ;) Sama czaję się na tego typu lokówkę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taką lokówkę, jest świetna. Szkoda, że program Babyliss skierowany jest tylko dla osób zamieszkałych w Polsce, bo sama chętnie bym się zgłosiła na ambasadorkę. Bardzo lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow efekt świetny zawsze chciałam właśnie taką lokówke jeddnak jest ona w bardzo wysokiej cenie :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ci, że zostałaś ambasadorką tej firmy! Masz piękne włosy! Loki udały się cudnie!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie i pewnie niedługo znajdzie sie w moim domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealna lokówka dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam loki, a Twoje wyszły przepięknie! <3
    Koniecznie muszę zaopatrzyć się w tę lokówkę! <3
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne wlosy! Moze i ja sie skusze na zakup!:)
    Zapraszam do mnie:https://annie-mk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardziej idę w stronę prostowania włosów, loczki ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne loki :) ciekawi mnie ta lokówka, mam podobną długość włosów, tylko na moich skręt jakoś za gorsz nie chce się trzymać a też bardzo nie lubię lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna lokówka i świetne loczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne loki, ale przede wszystkim piękne długie włosy! Ja niestety jestem słaba w kręceniu włosów czy to lokówka czy prostownicą, dlatego zawsze wychodzi mi połamane lokocoś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz cudowne włosy, widzę że lokówka świetna, loki wyglądają rewelacyjnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale masz śliczne długie włosy!:) A loczki po jej użyciu są bardzo ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie cierpię loków. U siebie.
    Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Loki wyszły piękne! Bardzo podobają mi się kręcone od połowy :) świetnie, że lokówką nie można się sparzyć. Ja mam bardzo niemiłe doświadczenia w tym zakresie :P

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne loczki, ja mam bardzo podobną lokówkę ale z Remingtona :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale są cudowne:D uwielbiam loczki aaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama posiadam taka lokowke, bardzo dobra firma nie żałuje zakupu. ;) http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też zostałam ambasadorką. Ta lokówka jest - istne cudo :P
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zastanawiam się, czy byłabym w stanie kręcić nią włosy przy twarzy w związku z tym, że nie da się nią kręcić od nasady :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny efekt. Może w końcu coś co ogarnie moje włosy i da dłuższy efekt niż na 2 godziny

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się to jak wciąga włosy, jednak cena jest zbyt wysoka jak na mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna lokówka dobrze radzi sobie z długimi włosami - a to duży atut ! równiez polecam ♥ http://www.barbarakrzeszewskahairstylist.pl/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne te loki Ci wyszły ;) Masz bardzo długie włosy więc jest to sprzęt idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba pomyślę nad zakupem, bo robienie tego prostownicą męczy mnie i cały czas mam poparzone palce. Ale strasznie podoba mi się ten efekt. Wow

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze ciekawił mnie ten sprzęt. Pięknie Ci to wyszło! :)
    Rooksiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Już dużo razy spotkałam się z tą lokówką m.in. na yt, niestety miałaś rację co do ceny. Efekt jest cudowny jednak droga taka atrakcja. Cieszę się, że Ci służy nie ukrywam że zazdroszczę ;) Pozdrawiam 😀

    Mojpowodbyoddychac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem bardzo ciekawa czy sprawdziłaby się na krótkich włosach. Sama skorzystałabym z tego produktu, ponieważ nie zawsze normalna lokówka się u mnie sprawdza, a efekt, jaki osiągnęłaś dzięki temu urządzeniu jest fantastyczny! Zazdroszczę bardzo <3 Muszę się teraz bardziej pilnować z różnymi konkursami etc.:D
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne urządzenie. Zawsze chciałam lokówkę, która daje sygnał kiedy lok jest już gotowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam tą lokówkę ale z innej serii i jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super loki :) przydałaby mi się ta lokówka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie używam lokówki, ale prostownicę z chęcią bym przygarnęła.. :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  34. Słyszałam wiele o tej lokówce, ale ja na szczęście jej nie potrzebuję.
    Moje włosy to istne fale ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna jest ta lokówka i efekt boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. łał,super! sama od dawna zastanawiam się nad zakupem i chyba się skuszę. twoje loki wyglądają przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Może od nasady kręcić się nie da, ale wystarczy podzielić włosy na pasma i górna warstwę też da się nakręcić. Używam tej samej lokówki i bardzo ją sobie cenię ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale Ci zazdroszczę! Dobra lokówka to moje największe marzenie! :)

    Robimy to, co lubimy - zajrzyj!

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne, marzy mi się taka lokówka. <3

    Piękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.