piątek, 10 marca 2017

Ulubieńcy lutego:Yves Rocher, Wibo, LaLill, Eos i Apteczka Babuni.

Cześć!
W poprzednim miesiącu znalazłam parę kosmetyków, które są warte uwagi.Będą to zarówno kosmetyki pielęgnacyjne jak i do paznokci.Dajcie znać, czy coś znacie i jak się u Was sprawdza:)



Yves Rocher Odżywka odbudowująca z olejkiem jojoba
Miałam ją kupić już dawno temu, ale ciągle to przekładałam.Wpadła w moje rączki na wyjeździe do Poznania.Za 150 ml zapłaciłam 11,90 zł.Zapach bardzo mi się podoba i lubię ją używać.Dzięki niej moje włosy są idealnie gładkie, lśniące i miękkie.Jedna z lepszych odżywek do włosów jakie testowałam.


 Olej rycynowy 
Olej rycynowy kupuję bardzo często w aptece za około 3 zł.Jest gęsty i bardzo trudno się go nakłada.Najlepiej do paru kropli oleju rycynowego dodać parę kropel innego olejku, żeby zrobił się rzadszy.Bardzo ciężko się zmywa, więc musicie uważać.Dodaje go do masek i odżywek.Staram się nie używać solo, bo czytałam, że może wysuszać.Nakładam go również na skórę głowy, aby pozbyć się łupieżu.Pisałam już Wam, ze po wodzie brzozowej mam problemy z tym.Niestety wywołała u mnie dosyć mocny łupież i jedynie olej rycynowy sobie z tym radzi.Pojawiło się po nim także dużo baby hair.Przyciemnił mi trochę włosy, więc trzeba na niego uważać.


Eos krem do rąk
Nie sądziłam, że będzie to tak dobry produkt.Swój kremik wygrałam, ale można go kupić od 14-25 zł za 44 ml.Wydaje się to być dużo, ale warto go wypróbować.Ogromnym plusem jest zapach!Mój jest o zapachu świeżych jagód.Utrzymuje się parę godzin, czuć go dosyć intensywnie.Krem ma świetne opakowanie, jedynie trochę ciężko mi się go otwiera.Wystarczy odrobina, aby dobrze rozsmarować produkt.Dłonie są po nim gładkie, miękkie i świetnie nawilżone na parę godzin.


LaLill przezroczysty żel do paznokci
Żel zamówiłam na stronie internetowej firmy.Za 30 ml zapłaciłam tylko 15 zł.Zawsze używałam hardu z Semilaca do przedłużania, ale pod wpływem ciepła paznokcie miękły.Nie chciałam używać żelu, ciągle go unikałam, ale jednak postanowiłam spróbować.Bardzo się polubiliśmy, świetnie mi się z nim pracuje.Nie spływa na skórki i ładnie się poziomuje.Utrzymuje się aż do ściągnięcia :)


Wibo holograficzny lakier do paznokci
Lakier mam w odcieniu nr 4, ale są jeszcze dostępne 3 inne.Mój jest w kolorze jasnego fioletu ze srebrnymi drobinkami.Krycie oceniam na bardzo dobre, dwie cienkie warstwy wystarczą, aby ładnie pokryć płytkę.Lakier bardzo szybko wysycha, z czego bardzo się cieszę, bo jak robię przerwę od hybryd, to staram się używać szybkoschnących lakierów.Efekt na paznokciach jest świetny.Lubię go nosić, gości na moich paznokciach często, nawet częściej niż zachwalany przeze mnie nudziak z Eveline :)


Udostępnij

30 komentarzy :

  1. Ja niestety nie używam nic z tych produktów, ale skuszę się na ten olejek Rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnego z tych kosmetyków, ale testowałam kiedyś krem EOS od siostry i jest całkiem fajny. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Olej rycynowy jest ekstra! :) też używam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe produkty. Musze pokazać ten post koniecznie mojej dziewczynie.

    Zapraszam do siebie. http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/internetowa-znajomosci.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko Eosika i też bardzo go lubię :D Mam jeszcze ogórkowego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mnie zaintrygowałaś tym Eosem do rąk. Nie wiesz może gdzie go można dostać w sklepach/drogeriach stacjonarnych?
    ---
    Pozdrawiam i ślę buziaki
    Pola z Pryzmatu Poli

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam, że Eos ma również kremy do rąk. Będę musiała go znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie znam żadnego z Twoich ulubieńców, ale zaciekawiła mnie odżywka YR, ostatnio polubiłam kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  9. tą odżywkę używałam, byłam z niej zadowolona.
    Olej rycynowy - dużo dobrego o nim słyszałam, jednak nigdy się na niego nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe produkty. Mam ochotę na ten krem do rąk.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że jestem facetem często sam korzystam z olejku rycynowego aby robić różne maseczki, trzeba dbać o siebie, bardzo podoba mi się twój post czysty, konkretny, a co najwazniejsze przejrzyste.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne produkty i jak zawsze piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego co widzę yves rocher jest coraz popularniejszą marką. Co do eos'a mam złe doświadczenia, a szkoda bo produkty na pierwszy rzut oka wydają się świetne :)
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek rycynowy miałam i do tej pory mam kolejne już opakowanie :) kiedyś stosowałam go regularnie i faktycznie zauważyłam, że moje rzęsy były ładniejsze i gęstsze, teraz trochę zaniedbałam tą czynność :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Olej rycynowy to stały bywalec w mojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie wyrabiam sobie zdanie na temat tego kremu Eos :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zainteresowana eosem do rąk i wygląda bardzo uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Olejek już tyle osób mi polecało, a ja jeszcze go nie próbowałam! Muszę to jak najszybciej zmienić.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Olej rycynowy mamy, jednak nie często go stosujemy ;) Wiemy, że ma on podobno wiele zalet ^^ Ten krem do rąk z Eos'a jest mega :3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Z odżywek YR lubię jeszcze tą z nagietkiem, pięknie błyszczą po niej włosy;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Interesting products

    Follow for follow?
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam tylko o produkcie eos ale reszta również wydaje się fajna !
    Zdecydowanie musze się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. EOSa uwielbiam<3
    + słodkie zdjęcia, uwielbiam!<3
    :)
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam ochotę na krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawy jestem produktó Eos do ciałą i dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten krem do rąk EOS, jednak u mnie zupełnie się nie sprawdza, a dłonie jak były suche tak są suche. Jedyny plus to fajny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten lakier z Wibo jest śliczny, ale cała reszta doprowadza mnie do szewskiej pasji. Kupiłam klasyczną czerwień i nie dość, że jest trochę gęsta(pewnie otwierany choć wydawało mi się, że nie) to jeszcze odpryskuje po 2 dniach :<

    OdpowiedzUsuń
  28. Odżywkę Yves też miałam, ale u mnie niestety sprawdziła się zupełnie nijak. Ale co włosy to inne potrzeby - dobrze że u Ciebie działa fajnie ;) U mnie maska z tej serii działała o wiele wyraźniej :) Za to LaLill wygląda przeciekawie, pierwszy raz słyszę o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zastanawiam się nad zakupem kremu EOS, ale sama nie wiem, czy się opłaca. Lakier musi mieć piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Z tych produktów testowałam tylko olejek rycynowy i nawet się sprawdził, ale jest ciężki w aplikacji. O reszcie produktów czytałam, niestety nie miałam okazji wypróbować, ale na pewno nadrobię to! ;3

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.