poniedziałek, 20 marca 2017

Nowości Sammydress, Dresslily i Trendsgal :)

Cześć:)
Dzisiaj zapraszam Was na nowości z chińskich sklepów: Sammydress, Dresslily i Trendsgal.Wszystkie paczki wysłane były kurierem i musiałam płacić VAT :)

Sammydress


Kapcie zamówiłam już dawno temu w innym sklepie chińskim, ale nie było ich w magazynie i do mnie nie doszły.Spróbowałam jeszcze raz na innej stronie i doszły.Ja mam rozmiar 40 i są dobre.Wyglądają śmiesznie i są cieplutkie.
Do kupienia TUTAJ.


Spódniczka, która jest ostatnio bardzo modna.Na modelce w sklepie wygląda cudownie, na mnie gorzej, bo nie mam takiej figury, ale bardzo mi się podoba.
Do kupienia TUTAJ.


Kwiatowy strój kąpielowy.Nie doczytałam na stronie, że przychodzi bez ramiączek.Ja nie czuję się dobrze bez nich, bo mam wrażenie, że zaraz mi wszystko wyleci.
Do kupienia TUTAJ.


Sztuczne tulipany i szczotka do włosów.Tulipany wyglądają jak prawdziwe, ślicznie wychodzą na zdjęciach.Zamówiłam także dwie szczotki do włosów, jedną dla mnie, drugą dla siostrzenic.Sprawdzają się świetnie, może nawet lepiej niż TT.
Szczotka TUTAJ.
Tulipany TUTAJ.

Dresslily


Zamówiłam spodenki z dziurami, bo już szykuję się na lato <3
Były w ostatnim rozmiarze M i są dobre:)


Jak tylko go zobaczyłam wiedziałam, że będzie mój.Jest w rozmiarze XS-M.Na mojej figurze wygląda źle, jak jakiś pączek :D Polecam dziewczynom, które mają ładną figurę:)
Do kupienia TUTAJ.

Trendsgal


Kolejny strój kąpielowy.Już dawno go chciałam, bo podoba mi się biała góra.Dołu raczej nosić nie będę, bo odkrywa do dużo:)
Do kupienia TUTAJ.


Męski zegarek.Jest wykonany bardzo dobrze.Co najważniejsze- działa i fajnie się prezentuje.
Do kupienia TUTAJ.


Bluzka dla mamy.Wybrałam jej sama, bo bardzo mi się spodobała.Fajnie będzie wyglądać do białych spodni.Jest dobrze wykonana.
Do kupienia TUTAJ.


Mini gra kręgle.Zamówiłam z ciekawości dla siostrzenic.Bardzo prosta gra, za tą cenę polecam.
Do kupienia TUTAJ.


Duży organizer na kosmetyki.Dużo mieści, moje pomadki mają nowy domek:)
Do kupienia TUTAJ.


Przepiękna sukienka z koronkowymi wstawkami.Na mnie jest za krótka, więc będzie dobra na osoby noszące XS i S.Będę szukała takiej większej, bo bardzo mi się spodobała:)
Do kupienia TUTAJ.

Udostępnij

40 komentarzy :

  1. Spódnica jest świetna! Ostatnio mam bzika na punkcie tej części garderoby, a akurat ta jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spódnica jest świetna to fakt, ale jednak mnie najbardziej urzekły te kapcioszki! Są naprawdę wyczapiste!:) Sama chętnie sobie takie kupię:D
      I ta bluzka dla Mamy też mi się baaardzo podoba:) Pozdrawiam i obserwuję!:)

      Usuń
  2. Fajne papucie :) a spódnice ostatnio modne :)
    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, te kapcie są genialne! <3 A w ten organizer sama chętnie bym się zaopatrzyła, bo świetnie wygląda - jest prosty i z pewnością jest w stanie naprawdę wiele pomieścić.
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/03/jak-pojechac-na-litwe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega rzeczy, jednak jednym minusem kupowania przez Internet, to, że nie zawsze wyglądają jak na zdjęciu. Najbardziej chyba spodobały mi się kapcie i sukienka z koronki :)
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienki i stroje kąpielowe są najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy zamówiłaś :-) Strasznie podobają mi się te stroje kąpielowe :-) Już od dawna zastanawiałam się nad zakuoem takich sztucznych kwiatów do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urzekły mnie te tulipany. Dopóki nie przeczytałam, że są sztuczne, to sądziłam, że są prawdziwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczotki i spodenki przykuły moją uwagę najbardziej. Może też zakupię :)
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. błękitna sukienka i stroje kąpielowe świetne :d

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kapcie wygrywają wszystko ;) hehe świetne zamówienie, szkoda tylko, że musiałaś płacić VAT

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy, też zamówiłam ostatnio tą spódniczkę - jest genialna!

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne rzeczy tu prezentujesz, bym się pokusił o te kręgle, muszę pokazać ten post moje dziewczynie, ona na tym lepiej zna się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy, szczególnie kapcie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kapcie 😍 Sukienka również fantastyczna 😍 A tulipany wyglądają jak żywe😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne rzeczy, a te kapie bomba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. POklikałam ci w linki, świetne te mini kręgle. Sama się zastanawiałam czy nie wziąć synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne organizery:) kombinezon i bikini bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze, żeby mnie było stać na to wszystko ;D kapcie, niebieska sukienka, organizer i spodenki są świetne! Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka, kapcie i organizer na kosmetyki przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne rzeczy. Najbardziej podobają mi się stroje kąpielowe ąz sama musze wejść na tą stronę i zamówić ;)
    zapraszam do siebie
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne rzeczy ! Wszystko mi się podoba :)
    Spódniczka z wiązaniem jest piękna szukałam takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Organizer, kapcie i ostatnia sukienka najbardziej mi się spodobały! Ale poszalałaś z tymi zakupami. Szkoda, że nie trafiłaś z niektórymi rozmiarami, ale tak to już jest z zakupami przez internet... :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Spodenki czaderskie! Jeżeli chodzi o organizer to sama planuję zakup jakiegoś, jest to bardzo wygodne! :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie, zachęcam do zostania na dłużej jeżeli blog się spodoba:)
    http://momentdlamniee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Organizer i niebieska sukienka najlepsze :D spodobał mi się też strój kąpielowy w kwiaty, ale skoro jest bez ramiaczek to odpada :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta wiązana spódnica jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne stroje kąpielowe !!
    Buziaki,
    zapraszam do mnie, kochana!
    http://loveshinny.pl/

    OdpowiedzUsuń
  27. Sukienka i strój kąpielowy - genialne :)
    Szkoda, że ta urocza kiecka ma tak mały rozmiarek :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Te sztuczne tulipany są rewelacyjne !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie pocieszne papucie ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna ta błękitna sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ta ostatnio sukienka jakas dziwna góra nornslba a dół jak dla dziecka

    OdpowiedzUsuń
  32. te bikini jest cudne!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. W sumie jedynce co mi się podoba to spódnica, chyba też gdzieś takiej poszukam :) Organizer też mam podobny i jest mega przydatny przy czym ładnie się prezentuje.
    KLAUDIALISIECKA BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne produkty, organizer mega~!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.