niedziela, 19 marca 2017

Niedziela dla włosów.

Hej, hej!
Dzisiaj od rana zrobiłam sobie dzień dla włosów.Pokażę Wam jakich produktów użyłam i jaki efekt uzyskałam.To już chyba ostatni raz, kiedy będziecie mogli zobaczyć moje włosy tak długie.W tym tygodniu mam zamiar iść do fryzjera, ale jeszcze zobaczę, czy znajdę chwilę czasu:)





Nie każdy śledzi mnie od początku, dlatego kolejny raz pisze, że ten odrost jest spowodowany rozjaśnianiem cytryną rok temu.Włosów nigdy nie farbowałam, ale zachciało mi się zabawy z cytrynami :D

Jak widzicie włosy są bardzo błyszczące.Prezentują się świetnie, w rzeczywistości jeszcze bardziej.Są niesamowicie miękkie i gładkie w dotyku.


Na skórę głowy nałożyłam olejek rycynowy wymieszany z odżywką jantar.Chcę, aby włosy urosły, ale także, żeby pozbyć się łupieżu.Pisałam Wam, że mam z tym problemy po wodzie brzozowej, która wywołała u mnie łupież.Olej rycynowy jest gęsty, więc dlatego wymieszałam go z odżywką.


Końcówki zabezpieczyłam olejkiem arganowym, który kupiłam za 5 zł na ezebra.pl.Jest niesamowity.Świetnie zabezpiecza i wygładza włosy.


Na długość nałożyłam maskę Kallos Chocolate i pomieszałam to z olejkiem Loton.Zostawiłam na 3 godziny.


Wszystko zmyłam szamponem odżywiającym Banii Agafii.Następnie nałożyłam odżywkę Yves Rocher na 3 minuty.Po tym czasie ją zmyłam.


Na koniec po lekkim ususzeniu włosów ręcznikiem nałożyłam oleo-krem z L'biotica.

Niedzielę dla włosów uważam za jak najbardziej udaną:)


Udostępnij

21 komentarzy :

  1. Muszę koniecznie kupić olejek rycynowy. Również chciałabym przyspieszyć wzrost moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy. Też używam jantar :) i też przymierzam się do włosowego postu, mimo, że u mnie tylko paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie ten sam olejek araganowy, tylko o większej pojemności kupiłam w drogerii w Anglii na Nasze za 5 zł :) i byłam z niego bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne masz włoski. ja od jakiegoś czasu używam olej kokosowy i mam nadzieję, że moje włosy go polubią. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie - dłuuugi dzień spa dla włosów :) Na pewno było warto, bo włosy masz przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz śliczne i długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje włosy by tego nie wytrzymały. U mnie każda odżywka (olejek itd.) kończy się tym, że zamiast pięknych włosów uzyskuje efekt tłustych i ulizanych xd Jedynym plusem jest fakt, że nie mam z nimi prawie żadnych problemów.
    Ps. Masz bardzo ładne, długie włosy i nie ścinaj ich :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używalam Jantar kiedyś, a 2 tygodnie temu kupiłam go jeszcze raz i teraz robię nim dokładnie codziennie oraz porobiłam zdjęcie włosów przed aby zobaczyć jakie beda efekty później :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka piękna i błyszcząca tafla. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Też używam tego olejku kokosowego i bardzo dobrze się u mnie sprawdza :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna pielęgnacja! Nie używałam żadnego z powyższych produktów, ale chyba powinnam na coś się skupić!
    http://momentdlamniee.blogspot.com/2017/03/h-stylizacja.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne włosy, bardzo podoba mi się Twój kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj tak, blask bije od nich cudownie :)Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne włosy :)
    A jaki blask od nich bije :)

    Prosze o glos ❤http://szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/mnisiowo/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie piękne włosy, nie ścinaj ich *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. twoje włosy są piękne, muszę przetestować te kosmetyki ;) niestety nie jestem osobą systematyczną, ale będę musiała z tym walczyć. Widziałam kiedyś taka akcje charytatywną gdzie można było oddać swoje włosy, fajnie zrobic coś nowego dla siebie i innych :) (tak sądzę) ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne włosy! Musze wrócić do stosowania Jantaru.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale masz śliczne włosy. Ja też muszę zacząć o swoje, bo moje to jakaś porażka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale zadbane włosy, nie każdy ma takie włosy, kosmetyki które muszę pokazać mojej dziewczynie.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.