piątek, 8 lipca 2016

Ulubieńcy czerwca

Hej:)
W poprzednim miesiącu nie było na moim blogu ulubieńców maja, ponieważ nie polubiłam się aż tak bardzo z jakimkolwiek produktem.W czerwcu znalazłam kilka perełek, zaczęłam testować nowe produkty, które czekały w kolejce na przetestowanie.



Avon Scent Essence Sparkly Citrus 
Wodę toaletową kupiłam tylko za 12,50 zł.Były 4 wersje zapachowe, u mnie padło na Sparkly Citrus i to był strzał w 10!Zapach typowo cytrusowy, idealnie nadaje się na lato.Nie mam do czego się przyczepić, ponieważ utrzymują się dosyć długo.


Lakier hybrydowy Semilac 003 Sweet Pink
Przepiękny różowy kolorek.Na paznokciach wygląda obłędnie, tak cukierkowo.Potrzebujemy trzech cienkich warstw do pełnego krycia.


Bania Agafii ekspresowa maseczka do twarzy "odświeżająca"
Najlepsza maska do twarzy jaką kiedykolwiek miałam.Niesamowicie odświeża naszą skórę, wygładza i rozjaśnia.Idealna na upalne dni, ponieważ świetnie chłodzi skórę.Mam ją już prawie rok, a końca nadal nie widać.Używałam jej bardzo często, ale latem jeszcze częściej.Jak tylko mi się skończy, to zamówię sobie jeszcze jakieś maseczki z tej firmy.Dodam jeszcze, że jej zapach jest miętowy a ja uwielbiam mięte:)


Ekologiczny olej jojoba
Nie wiem ile kosztuje, ponieważ dostałam go na spotkaniu blogerek.Ja używałam go tylko na włosy.Zabezpieczałam końcówki i rozprowadzałam na długości, zdarzało się, że dodawałam do masek.Olej świetnie nawilża i wygładza włosy.


Spray do ciała Farmona Tutti Frutti
Znalazł się w ulubieńcach ze względu na cudowny zapach.Fajnie nawilża, ale jednak wolę balsamy do tego.Utrzymuje się krótko, ale fajnie chłodzi skórę w upalne dni.


Wibo Milion Dollar Lips matowa pomadka
Kupiłam ją na promocji w Rossmannie jak i inny kolorek, ale to ten podbił moje serce.Mowa tutaj o kolorku nr 1, który jest brudnym różem.Na ustach jest ciemniejszy niż w opakowaniu.Utrzymuje się bardzo długo, jeśli nie zjemy nic tłustego.

Miałyście jakiś kosmetyk, który pokazałam?
Udostępnij

25 komentarzy :

  1. Ta matowa pomadka jest bardzo trwała i ślicznie wygląda na ustach :) Kiedyś właśnie ją dostałam w prezencie.

    Udanych wakacji!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne , aczkolwiek nie miałam żadnego z nich:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam maski od Banii gafii, ale moje pytania brzmi co to za cuda w kształcie macarons? to te słynne pudełeczka? :)
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam produkty tutti frutti :D .
    a maseczkę Banii gafii gdzie kupilas??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną zamówiłam z tego sklepu http://www.topdrogeria.pl/ a drugą z tego http://skarbysyberii.pl/pl/(tutaj znajdziesz więcej naturalnych kosmetyków).

      Usuń
  5. Ojj ta matowa pomadka w pełni zasługuje na miano ulubieńca. Ciekawi mnie jak prezentuje się na ustach, bo możliwe, że się skusze.

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Spray do ciała jest idealny na lato, odświeża. A taka maseczka do twarzy przydałaby mi się w kosmetyczce :D
    http://przybylskapatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadka jest świetna, a maseczkę chyba wypróbuje :D

    http://kubekherbaty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten spray do ciała musi pachnąć świetnie, bo znając tą firmę oni robią zawsze dobrą robotę :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Na maseczkę i spray do ciała sama bym się skusiła. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta pomadka z wibo jest świetna! mam odcień czerwony, ale chce jeszcze jakiś ;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Czaję się na wibo :D

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka z wiba ekstra ! i mgiełka do ciała genialny :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiedziałam, że z tutti frutti są spraye do ciała, z chęcią bym wypróbowała;) A te maseczki Bani Agafii też lubię, tej miętowej nie miałam, ale 2 inne rodzaje i byłam zadowolona, zwłaszcza z tej dziegciowej;) Na pomadki Wibo zapoluję na promocji Rossmanna, skoro są tak trwałe;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tą pomadkę z Wibo i mi sprawdza się średnio, bo ciężko ją jakoś rozprowadzić równomiernie po ustach, ale wytrzymałość ma super! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam peelingi z tutti frutti, ale również nie wiedziałam o mgiełkach do ciała !!! Sami fajni Ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spray Tutti Frutti kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Semilac 003 Sweet Pink i mam go u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mogę się poczęstowaę jednym makaronikiem :)
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka Lancome. Zapraszam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomadka ma genialny kolor. Jestem ciekawa tej maseczki!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie najbardziej przyciągnęły makaroniki :D Bardzo mało kosztowała ta woda w Avonie :) Nie dziwię się że zamówiłaś.

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę wypróbować ten olejek na moje niesforne włosy. :)

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba skuszę się na tą mgiełkę i pomadkę. :)

    https://ms-black-lady.blogspot.com/2016/07/ciekawy-zamiennik-popularnego-eosa.html?showComment=1468174632862#c358756360763054515

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam wodę toaletową z Avonu o zapachu malin, też ją uwielbiam! :) Spraye do ciała z Farmony też bardzo lubię! :)
    PS Bardzo przyjemnie u Ciebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.