poniedziałek, 11 lipca 2016

Paczka od Blippo i rozdanie dla Was.

Hej:)
Niedawno dostałam paczuszkę od Blippo.Znalazły się tam 4 ciekawe produkty które dzisiaj opiszę.Na końcu mam też dla Was niespodziankę.



Wszystkie produkty były świetnie zabezpieczone, aby nic im się nie stało.W paczce znalazłam lakier do paznokci, gumkę do włosów, zawieszkę i cukierki "laski".


Zawieszka jest w kształcie naleśnika.W środku jest bita śmietana, truskawki, serduszko czekoladowe z napisem Love, dwa malutkie wafelki i jakiś kryształek.Wszystko wygląda świetnie i nawet pachnie miętą.Moje siostrzenice już się na nią czaiły, jak tylko ją podkraść, ale przywiesiłam ją do kluczy.
Naleśnik występuje w trzech wersjach, możecie go znaleźć TUTAJ.


Gumka do włosów w neonowych kolorach.Ja już od ponad roku używam tylko i wyłącznie gumek "sprężynek" typu invisibobble, ale postanowiłam ją przetestować.Włosomaniaczki będą zadowolone, ja też jestem.Gumka bardzo dobrze trzyma włosy i co najważniejsze nie ciągnie włosów.
Gumkę możecie znaleźć TUTAJ.



 Cukierki "laski" o smaku coli i winogronowym.W paczuszce było 6 opakowań, 3 fioletowe i 3 czerwone.W każdym opakowaniu znajdowały się 2 "laski".Ja spróbowałam tylko kawałek laski winogronowej i coli, ponieważ nie mogę jeść cukierków.Obie mi smakowały, ale najbardziej  o smaku coli.Moje siostrzenice zjadły resztę i mówiły, że bardzo im smakowało.Ogólnie na plus, że było tak dużo "lasek".
Cukierki możecie znaleźć TUTAJ.



 Lakier do paznokci, ale nie taki zwykły, bo świecący w ciemności.Mi przypadł do testów kolor pomarańczowy, odcień nr 20.Na początek spróbowałam nałożyć go bez podkładu i po 3 warstwach wyglądał strasznie, nic prawie nie zakrył.Później nałożyłam dwie warstwy białego lakieru i na to dwie warstwy tego neonu.Jak widzicie do pełnego krycia jeszcze jedna warstwa by się przydała.Lakier faktycznie świeci w ciemności, ale nie aż tak mocno.Wytrzyma on tylko jedną imprezę, ponieważ na drugi dzień już odpryskuje.
Możecie go znaleźć TUTAJ.

Razem z firmą przygotowaliśmy dla Was rozdanie.


Do wygrania:

Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba wypełnić zgłoszenie w aplikacji.Zwycięzcę wybierze firma.
Możecie wziąć udział dla młodszego rodzeństwa, dzieci, czy dla siebie:)





a Rafflecopter giveaway
Udostępnij

16 komentarzy :

  1. Moim zdaniem gumka najfajniejsza <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Zostajesz nominowana do Liebster Blog Award! http://teenageunaway.blogspot.com/2016/07/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Te gumki do włosów są fajne, sama je mam i świetnie wyglądają! Swoje kupiłam w Pepco :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna zawieszka! Takiej jeszcze nie spotkałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawieszka jest super! Wszystkie rzeczy są śliczne ;)
    http://blogerkaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodycze <3 O ta gumka wygląda też ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze mają dodatki, kiedyś otrzymałam od nich paczuszkę - siostrzenica bardzo się ucieszyła z niej :D

    OdpowiedzUsuń
  8. komiczne :-D takie słodkie i urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co za kolor lakieru :o a jeszcze świeci w ciemności, wow :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam ten lakier i też miałam na niego chrapkę ale na razie zamówiłam sobie kameleon :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.