czwartek, 21 lipca 2016

Dwa świetne hit boxy kosmetyczne.Pudełka pełne kosmetyków.

Cześć dziewczyny!
Trochę mnie nie było, ale nawet nie byłam w stanie cokolwiek napisać.Ostatnio bardzo słabo się czuję i nie mam na nic siły.Ciągle bym leżała, a jak już trochę postoję to muszę szybko gdzieś usiąść, żeby tylko nie zemdleć.Nie wiem czy to wina pogody, że jest tak duszno, czy po prostu mam taki słaby organizm.Ogólnie często się źle czuję, mam już tak od gimnazjum.Ale dzisiaj nie o tym, bo chcę Wam pokazać pewne pudełeczka.

Jakiś czas temu na Dresscloud widziałam u paru dziewczyn piękne pudełeczka z fajną zawartością, więc i ja się skusiłam i zamówiłam.Było do wyboru pudełeczko 1 za 39 zł, pudełeczko 2 za 39 zł lub pudełeczko 1 za 49 zł + pudełeczko 2 za 1 zł.Oczywiście wzięłam tą trzecią opcje, bo tak mam 2 pudełeczka za 50 zł już z przesyłką.

Paczka przyszła do mnie jakąś godzinę temu.Od razu się na nią rzuciłam i humor mi się nawet poprawił.W końcu coś sprawiło, że się ruszyłam i piszę post.W sumie to chyba nabrałam siły i będzie ich co raz więcej.Widzicie co przesyłki robią z ludźmi? :D


Opakowania są bardzo urocze, ale myślałam, że będą trochę większe :)


  Tak prezentują się wszystkie kosmetyki z dwóch pudełeczek.


 Pudełeczko nr 1.

Lirene proVita D Age Modelator spektakularnie odmładzający krem odżywczy z witaminą D.
Sugerowana cena:
26,99 zł/50 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Woda toaletowa Bruno Banani Absolute Woman
Sprawdziłam tylko zapach i bardzo mi się podoba.
Sugerowana cena:
76 zł/20 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Balsam Soraya Silky Skin
Sugerowana cena:
11,99 zł/300 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Perfumowane mydło Pani Walewska
Sugerowana cena:
3,50 zł/100 g
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Dermedic Hydrain3 Hialuro ultranawilżający krem-żel 
Sugerowana cena 38 zł/50 g
W zestawie miniatura produktu.

Próbka szamponu i odżywki do włosów Pharmaceris 
Kiedyś już miałam takie próbki, ale nie pamiętam jak się spisywały.



Pudełeczko nr 2.

Olejek AA Oil Infusion^2
Sugerowana cena:
28,99 zł/15 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Tusz do rzęs Avon Big&False lash
Sugerowana cena:
39 zł/10 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Szampon Head & Shoulders Instant Relief
Sugerowana cena:
12,99 zł/225 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Rexona Linen Dry
Sugerowana cena:
11,49 zł/40 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Dove Oxygen & Moisture spray dodający objętości
Sugerowana cena:
20,99 zł/150 ml
W zestawie pełnowartościowy produkt.

Vichy Idéalia Skin day rozświetlający krem wygładzający na dzień.
Sugerowana cena 96 zł/50 ml
W zestawie miniatura 15 ml.

Perfumy FM Federico Mahora 
Sugerowana cena:
52,50 zł/50 ml
W zestawie próbka 2 ml.



Ja jestem bardzo zadowolona z zakupu i z pewnością, gdy będą kolejne edycje, to również sobie zamówię takie pudełeczka.Wszystkie kosmetyki z pudełka mi odpowiadają i będę miała co testować.Dodatkowo pudełeczka wyglądają bardzo uroczo i zmieszczą całkiem dużo kosmetyków.
Za 50 zł w tym wysyłka kupiłam produkty, które kosztują aż ponad 200 zł.

PS.Dzisiaj postaram się do Was zajrzeć, bo dawno mnie nie było:(


Udostępnij

17 komentarzy :

  1. Nie miałam pojęcia o istnieniu takich pudełeczek. :) Są urocze.

    P.S. Trzymam kciuki za Twoje zdrowie.

    http://czytelnicze-zacisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna promocja jest na ich stronie szkoda , że nie ma mnie w Polsce bo już bym zamawiała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te boxy, ich zawartość również! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Ciebie zaskoczę nie same dziewczyny tutaj są :)
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe te pudełeczka
    adrianna-h.blogspot.com nowy wpis (Ambasadorka U20) 😚

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe te pudełeczka
    adrianna-h.blogspot.com nowy wpis (Ambasadorka U20) 😚

    OdpowiedzUsuń
  7. Są świetne! Sama kupiłam jedno i nie żałuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe boxy. Co raz to więcej tych pudełek powstaje. Fajnie bo w każdym jest coś innego. Mają bardzo przystępna cene. Nie tak jak u innych, ze za jeden box musisz zapłacić 70 zł i wcale nie ma rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie, jak za taką cenę to warto było :) Ja nie widzę tam zbyt wiele dla siebie ale cieszę się, że Tobie wszystko pasuje. Pudełka wyglądają świetnie, myślałaś o tym, żeby jakoś ich użyć? chociażbym do przechowywania kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny jest ten Bruno Banani?? Miałam kiedyś ten różowy i był cudowny!<3 A jaki jest ten zapach? Słodki?

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zawartość :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK


    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIEKUJĘ :)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że jest jeszcze taki "box". Zawartość tych średnio by mi pasowała, ale dobrze wiedzieć, że jest jeszcze "hit box". :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne pudełeczka, mega mi się podobają, a i zawartość wywołuje uśmiech na twarzy :)
    Zapraszam do konkursu :) http://cosska-life.blogspot.com/2016/07/21-konkurs_24.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. Nwm, czemu jeszcze nikt nie zapytał, chyba że tylko ja jestem taka nie w temacie xd z jakiej strony zamawiałaś?

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.