piątek, 1 lipca 2016

Nowości czerwca- zakupy i wygrane

Hej:)
Dzisiaj będzie bardzo przyjemny i lubiany przez Was post.Pokażę Wam co ciekawego kupiłam i wygrałam w czerwcu.Już po 8 obudził mnie kurier i przywiózł mi moją wygraną paczkę w konkursie Semilac, dlatego postanowiłam, że napiszę taki post:)


Zamówienie z Avonu:
- jaśminowa mgiełka do ciała 6,99 zł
- maseczka do twarzy aloes i bawełna  6,99 zł
- lawendowa maseczka do stóp 6,99 zł
- woda toaletowa Scent Essence sparkly citrus 12,50 zł


Zakupy w Rossmannie:
- antyperspirant Rexona 8,99 zł
- mleczko do opalania Sun Ozon 7,59 zł
- dwa mydła do rąk Isana 2,19 zł/sztuka
- woda brzozowa Isana 4,79 zł
- zmywacz do paznokci Isana 4,69 zł
- henna do brwi Delia 2,49 zł
- szampon Isana dla mojej mamy ponad 4 zł


Zakupy w Biedronce:
- peeling do ciała Bebeauty 2,99 zł
- spray do ciała Farmona 9,99 zł
- zestaw 3 opakowań płatków kosmetycznych 5,99 zł
- balsam w kształcie babeczki 8,99 zł
- był jeszcze olejek z Mariona, ale nie ma go na zdjęciu 3,99 zł

W aptece kupiłam żel arnikowy za 13,95 zł.
W Auchan skusiłam się na tonik Ziaji za 6,99 zł.


Osłonka na doniczkę z Intermarche za 2,99 zł albo 3,99 zł.Wstążkę sama dodałam :)


Cudowny prezent od chłopaka;)
Długo szukałam jakiegoś dobrego hula hop, ale ciągle coś mi nie pasowało.Zrobił mi niespodziankę i kupił sam w sklepie.Mam duże siniaki po tym i dlatego musiałam kupić żel arnikowy.Hula hop oprócz wystających "piłeczek" ma też kolce, które po mocnym kręceniu wbijają się w skórę i ją przecinają.Ja jednak nie mam zamiaru się poddawać i będę ćwiczyła dalej:)



Zamówienia z Aliexpress:
- olejek Andrea na porost włosów 2,66 zł
- nożyczki za 0,04 zł (to tzw. "cebula").Kupiłam je żeby zobaczyć czy dochodzą takie tanie rzeczy :D
- dwa pierścionki, jeden za 0,04 zł, drugi za 0,08 zł (kolejna "cebula")
- 3 malutkie żarówki, łącznie 4,67 zł
- butelka do wody 2,78 zł( miałam kupon na 2$)



Wygrane rozdanie na blogu https://misslilith91.blogspot.com/.Widzicie jak pięknie były zapakowane kosmetyki?Świetna zawartość, już trochę wypróbowałam i niedługo będą pojawiać się recenzje.


I ostatnia moja dzisiejsza paczuszka.Prawie miesiąc temu wygrałam konkurs na Instagramie.Cieszyłam się bardzo, że akurat udało mi się wygrać zestaw startowy, ponieważ zależało mi na tej lampie.Moja jest już stara i czasem nie wyłącza się po 2 min.Dodatkowo dostałam podkładkę do zdjęć, to już moja trzecia i nie wiem co mam z nią zrobić.


Kolejny miesiąc, w którym uzbierało się dosyć dużo nowości.Najwięcej zamawiam z Aliexpres, ponieważ jest tam bardzo tanio.Jak byście chciały się dowiedzieć jak zdobyć kupony, to mogę napisać taki post:)
Udostępnij

16 komentarzy :

  1. Spray z Farmony też zakupiłam pięknie pachnie, świetne wygrane kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hula hop - genialny prezent ^^ Sama zastanawiałam się nad zakupem takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zestawy z Semillaca, ja jednak zdolności manualnych nie posiadam i jestem zdana na pracę manikurzystek :D
    pozdrawiam,
    ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne produkty zakupiłaś, a chłopak naprawdę się postarał! świetny blog, obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię avonu. Wciskają niezły badziew... Nigdy więcej

    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki są świetne, niektóre z nich sama używam i są godne polecenia
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/wygrana-paczka.html?m=1#

    OdpowiedzUsuń
  7. jeej! Gratuluje wygranego zestawu z Semilac. Sama mam ten zestawik i jest świetny, polecam!
    http://justlovemagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaaaaa ten zestaw startowy chętnie bym Ci zabrała ukradkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Semilaca! :) Świetne rzeczy. :)

    http://ms-black-lady.blogspot.com/2016/06/ulubiency-czerwca-2016.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Super nowości! :D Gratuluję wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Woda brzozowa zawsze się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę dorwać ten sprawy, ale o zapachu mango :) Zazdroszczę zestawu startowego, ja przymierzam się do zakupu od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosmetykowy raj. Wydaje mi się że mamy podobny gust jeśli chodzi o dekorację wnętrz. Widziałam Twój pokój i jestem nim oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Świetne rzeczy - wiele bym przygarnęła :) Ciekawy blog - dodałam do obserwowanych! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.