wtorek, 26 lipca 2016

Moja wyjazdowa kosmetyczka.

Cześć wszystkim!
Właśnie przed chwilą skończyłam sprzątać i już do Was piszę kolejny post.Dzisiaj byłam w mieście, aby kupić kosmetyczkę na wyjazd.W końcu za 5 dni wyjeżdżam na tydzień do Gdańska.Po przyjeździe pojawi się post z moimi nowościami.Będzie ich naprawdę dużo, wydaje mi się, że nie było jeszcze aż tak dużego posta z nowościami na moim blogu.Dzisiaj pokażę Wam, co zabieram ze sobą.



1.Antyperspirant Rexona.
2.Ziaja Sopot Sun- emulsja do opalania.
2.Pasta do zębów Colgate.
3.Próbka perfum FM.
4.Yves Rocher woda toaletowa.
5.Żel Balea( na pierwszym zdjęciu).
6.Balsam do ciała Avon(kawałek na pierwszym zdjęciu).


1.Bania Agafii maseczka odświeżająca.
2.A-derma olejek oczyszczająco-zmiękczający pod prysznic.
3.Ducray żel do twarzy.
4.REN olejek do twarzy.
5.Rival de loop krem pod oczy.
6.Origins krem do twarzy.
7.Chusteczki do demakijażu Bebeauty.
8.Ziaja masło kakaowe.
9.REN krem do twarzy.


1.Nivea masełko do ust.
2.Sylveco pomadka z peelingiem.
4.Żel antybakteryjny.
5.Avon krem do rąk.


1.Lisap Milano Kerasil Complex- spray do prostowania włosów.
2.Szampon do włosów Yves Rocher( przelałam do malutkiej buteleczki).
3.Marion olejek do włosów.
4.Próbka odżywki Pharmaceris.
5.Kapsułki do włosów.


1.Lovely zestaw puder, bronzer i rozświetlacz.
2.Paleta cieni MUR.
3.Konturówki do ust:Smart Girl Get More, Golden Rose.
4.Pomadka w kredce My Secret.
5.Manhattan matowa pomadka.
6.Wibo matowa pomadka.
7.Avon tusz do rzęs.

Zabieram jeszcze parę innych rzeczy, ale już ich nie pokazuję, bo nie widzę takiej potrzeby.W sumie jest tego całkiem dużo, ale są tutaj same potrzebne produkty.Starałam się wybrać kosmetyki w mniejszych opakowaniach i trochę ich znalazłam w swoich zbiorach:)


Udostępnij

24 komentarze :

  1. Świetne kosmetyki! Piękna kosmetyczka!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo kosmetyków do zabrania ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna organizacja :) Życzę Ci udanego wypoczynki i świetnej pogody. Niedawno na blogu udostępniłam wpis odnośnie mojego tegorocznego urlopu na Ibizie, szkoda że to co dobre tak szybko sie kończy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyczka ma piękny wzór, idealna na wakacje :)
    Sporo kosmetyków, ale fakt to są same przydatne dla nas kobiet rzeczy :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kosmetyczka - taka wakacyjna. Udanego pobytu w Gdańsku :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kosmetyczka - taka wakacyjna. Udanego pobytu w Gdańsku :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyczka wprost idealna na lato i miłego pobytu <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow ile świetnych wyjazdowych kosmetyków!!! Kosmetyczka też fajniutka :) udanego urlopiku

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna kosmetyczka taka w letnim stylu :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wyjazd za 2,5 tygodnia i już odliczam dni! Też czeka mnie pakowanie, czego baaardzo nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny wzór kosmetyczki :) Ja wylatuję już w tę niedzielę!
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna kosmetyczka :) z niektórymi kosmetykami miałam już do czynienia i dobrze się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna kosmetyczka :)
    Na pewno z któregoś kosmetyku skorzystam jak będę wyjeżdżać ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna kosmetyczka :)
    Na pewno z któregoś kosmetyku skorzystam jak będę wyjeżdżać ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę miłych wakacji w Gdańsku :)
    http://motywuje.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kosmetyki;) żel Balea i masło kakaowe do twarzy z Ziaji wygrywa ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Zabieram ze sobą podobny zestawik, ale jest w nim dużo więcej miniaturek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna kosmetyczka! Życzę udanego wyjazdu i super pogody :).
    shiirox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam te owocowe wody toaletowe yves rocher! Zazdroszcze wyjazdu do Gdańska, zakochana jestem w tym mieście,niestety mam daleko więc rzadko bywam

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje kosmetyki do pielęgnacji zajmują zawsze pół walizki.. S-busz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj tam zawartość :) Kosmetyczka <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapomniałam, że próbki perfum są idealne na takie wyjazdy :D Kompaktowe.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.