sobota, 30 lipca 2016

Duży haul z Aliexpress i wyniki rozdania.

Cześć wszystkim!
W tym miesiącu dotarło do mnie dużo paczek z Aliexpress.Spodobało mi się naprawdę wiele produktów, więc musiałam je zamówić.Zazwyczaj w mojej skrzynce jest około 5 paczek dziennie.
Najczęściej przychodzą one w ciągu dwóch tygodniu, zdarzyło się, że parę paczek zginęło i dostałam zwrot pieniędzy.Nie ma tutaj wszystkich rzeczy, które do mnie przyszły, bo parę z nich rozdałam.



Zegarek 1,10 zł z kuponem na 2$.


Kosmetyczka 0,23 zł z kuponem na 1$.


5 par kolczyków od 0,04  do 0,08 zł  z kuponem chyba na 2$.


Wzornik i gąbeczka za 0,04 zł.


Pędzel 0,08 zł z kuponem na 1$.


Zestaw 6 pędzli( jednego nie ma na zdjęciu) za 0,96 zł z kuponem na 1$.


Dwie gąbeczki do makijażu za 0,37 zł.


Płytka do stempli BPS za  0,16 zł z kuponem na 1$.


Perełki za 0,32 zł z kuponem na 1$.Drugi woreczek dostałam gratis.


Muszelki do paznokci za 0,86 zł z kuponem na 1$.


Naklejki wodne na paznokcie 0,16 zł za sztukę.Ja wzięłam 4 opakowania.


Malutki bukiecik za 1 zł.


Seperatory do pedicure, ja zapłaciłam za 3 pary 0,04 zł.


Klipsy do ściągania hybryd za 0,04 zł z kuponem na 1$.


Pyłek do paznokci za 0,12 zł z kuponem na 1$.


Konturówka i matowa pomadka za 4,88 zł.


Pędzel do paznokci za 1,83 zł.


Za 3 naszyjniki zapłaciłam 0,41 zł z kuponem na 2$.


Naszyjnik i dwie opaski dla dzieci(nie ma ich na zdjęciu) za 0,24 zł z kuponem na 2$.


Pędzel do podkładu za 0,20 zł z kuponem na 1$.


Pędzle do paznokci i gąbeczka za 1,24 zł z kuponem na 1$.


Gąbeczka za 1,58 zł.


Top w palmy za 0,80 zł z kuponem na 1$.


Nie wiedziałam, czy Wam to pokazać, czy nie, ale być może ktoś skusi się na taki zestaw, więc pokazuje.
Komplet bielizny za 6,57 zł z kuponem na 1$.


Kolejny, którego nie mam zamiaru nosić :D
Za 0,04 zł z kuponem na 1$.


Przepiękny koronkowy stanik za 1,23 zł z kuponem na 1$ albo 2$.
3 pudełeczka makaroniki za 2,16 zł.

Post miał pojawić się parę dni temu i do tej pory przyszły kolejne paczki, ale pokażę Wam je następnym razem.
Kupony mam z aplikacji Aliexpress na telefon.Gram w gry i zbieram monety, następnie je wymieniam na kupony;)

Wyniki rozdania
Niedawno skończyło się rozdanie, w którym były do wygrania produkty Blippo.Firma przesłała mi adres e-mail, który wygrał a jest nim arastrarsse@wp.pl.
Bardzo proszę o przesłanie adresu na mojego maila panterka241@gmail.com.

Udostępnij

28 komentarzy :

  1. Jakie ceny:D Jak za darmo!<3 Serio, jeszcze nic tam nie zamawiałam ale chyba się kiedyś skuszę..:)
    Obserwuję! Świetny blog

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic jeszcze tam nie zamawiałam bo przeraża mnie długa przesyłka przeważnie jest od 20-60 dni. Czy one zawsze przychodzą w ciągu 2 tygodni?

    Nowy post z letnią stylizacją. Śliwkowy top, kwiecista bomberka i błękitne mom jeans? Musisz to zobaczyć! 💐 👇

    http://www.jull.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zawsze.Mój rekord to 9 dni, ale to tylko dwie paczki tak szybko przyszły.Zazwyczaj są to dwa tygodnie, jednak zdarzają się paczki, które idą miesiąc.Bardzo mało paczek idzie mi ponad miesiąc:) Warto poczekać:)

      Usuń
  3. Świetne rzeczy! Ja ostatnio zamówiłam sobie sporo etui na telefon, a moja mama akcesoria piekarnicze. Jak wpisywalas w wyszukiwarce, aby znaleźć ten top w palmy? :)

    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat nic nie wpisywałam, bo wymieniłam monety na kupon do tego sklepu i był taki ładny top.
      Tutaj jest ten co ja mam http://pl.aliexpress.com/item/Crop-Top-Women-Tops-2016-Fashion-Sports-Boho-Tank-Bustier-Bra-Vest-Bralette-Blouse-Cami/32680912413.html?spm=2114.13010608.0.118.m0xpr0

      Usuń
  4. Wow! Takie ceny... chyba kiedyś się skuszę! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wow! serio ceny powalają - napiszesz mi o co chodzi z tymi kuponami? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila, ja postaram się jak najszybciej odpowiedzieć:)

      Usuń
  6. Wszystko jest takie slodkie :) Ten bukiecik boski
    http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zdobyc te kupony i czy one sa calkowicie darmowe?

    OdpowiedzUsuń
  8. sporo tych rzeczy :) ja ostatnio upolowałam świetne zegarki i właśnie do mnie dotarły :) niestety dotychczas nie udało mi się zdobyć jakiegoś kuponu, ale i tak czasami można trafić na cebula deal :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściągnij sobie aplikację Aliexpress na telefon i zbieraj monety, później je wymienisz na kupony ;)

      Usuń
  9. WOW! Takie piękne rzeczy, a tak tanie :o ? Wyglądają po prostu jak marzenie ;3 Te paznokciowe rzeczy podobają nam się najbardziej :) Super wpis! Pozdrawiamy i ślemy buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Świetny haul !!! Ja też czasem zamawiam z aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że bez linków ;x podasz do wzornika?

    OdpowiedzUsuń
  12. ja teraz czekam już miesiąc na paczkę :( a nie mogę się jej doczekać..

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne rzeczy a jakie ceny :o szok ! chyba coś zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy Kochana :) A na bieliznę się zapatrzyłam, ale już tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurde aż mi ochotę zrobiłaś na zakupy na allie. Ale ja chyba nie ogarniam tych kuponów. Jak je zdobyć i użyć... :C



    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile cudowności biżuteria i bielizna mega :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam ciekawa, skąd te kupony masz :) sama musze coś pokombinowac, bo na Alie jest tyle cudownych rzeczy, te kompleciki bielizny są piękne, a jak z rozmiarówką?

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma to jak pierdołki z ali :D
    ja mam mnóstwo tych plakietek do stempli na pazokcie , fajna sprawa

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla osób kupujących na AliExpress :)

    http://kuponyaliexpress.net.pl

    Fajnie można zaoszczędzić dzięki tej stronie :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.