piątek, 25 sierpnia 2017

Zaful.com zestaw z naszywkami, koszula oraz zestaw z koronki.

Hej:)
Niedawno doszło do mnie parę paczek z chińskich sklepów.Dostaję dużo wiadomości z pytaniami o jakość czy też czas wysyłki.Wszystko opiszę Wam dokładnie w osobnym wpisie, a dzisiaj pokażę Wam zawartość jednej paczki z Zaful.com.Jeśli chodzi o ten sklep, to ma najlepszą jakość ze wszystkich.Ja przynajmniej tak uważam, ale zdarzają się też ubrania trochę gorsze.




Już kiedyś pokazywałam Wam taki zestaw tylko ze spodenkami.Ten o wiele bardziej przypadł mi do gustu.Top ma z tyłu zamek i jest na mnie idealnie dopasowany.W zestawie ze spodenkami był z tyłu wiązany i miał za długie ramiączka.Spódniczka jest idealna.Naszywki dodają temu zestawowi uroku.Jestem z niego niesamowicie zadowolona.
Do kupienia TUTAJ.


Bardzo lubię takie koszule w paski, a z naszywkami jeszcze bardziej mi się podobają.Mam już hiszpankę i koszulkę bez ramion a teraz koszulę w identycznym kolorze i  z naszywkami.Na dole możemy ją związać.Wybrałam rozmiar L i jest idealny.
Do kupienia TUTAJ.


Skusiłam się na kolejny zestaw.Był do wyboru różowy albo biały.Ja wybrałam różowy, na zdjęciu wyszedł trochę jak brzoskwiniowy.Zarówno top jak i spodenki bardzo mi się podobają, ale nie wyglądają dobrze na mnie.Jak schudnę pewnie będzie wyglądało to lepiej.Mam zamiar nosić osobno te ubrania, wtedy prezentują się o wiele lepiej.Rozmiar M jest na mnie dobry.
Do kupienia TUTAJ.
Udostępnij

20 komentarzy :

  1. Ta koszula w paski jest świetna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czego się chcesz odchudzać ? Masz świetną figurę i też chcę taką :) Ten ostatni komplet niezbyt mi się podoba, za to w białym wyglądasz idealnie :) Śliczna jesteś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się koszula w paski :) Też jestem zdania, że zaful ma dobrą jakość ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi zestaw zdecydowanie podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a great post! You have an amazing blog!

    mfashionfreak♥blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy zestaw i koszula z kwiatem, cudne!! ;-)

    Zapraszam na nowy post ♥
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatni zestaw jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw z naszywkami bardzo mi się podoba :) Jeżeli chodzi o bluzkę w paski to bardzo ładnie w niej wyglądasz, ja przestałam zamawiać tam rzeczy w paski, bo wszystkie były na mnie za duże :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny jest ten biały zestaw :) koszula genialna a co do ostatniego zestawu to z czego Ty się chcesz odchudzać :) Wyglądasz świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się koszula w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm, pierwszy zestaw chyba najbardziej mi się podoba :) Ostatni wygląda natomiast nieco dziwnie - spodenki może by jeszcze uszły. Ale ta góra? Jak dla mnie za duża przerwa między piersiami i wygląda to po prostu dziwacznie ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się ostatni zestaw. Czekam na opinie dotyczącą zakupów z takich sklepów. Mam opory, a sporo rzeczy mi się podoba. anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompleciki są swietne :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/skorzane-spodenki.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz są na czasie kwiatowe ubrania. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. druga koszula i ostatni komplet, cudowny ♥
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny biały komplet i koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  17. O jejciu jakie cudowne zestawy <3 Głównie ten pierwszy on jest najcudowniejszy :) Koszula też świetna :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.