czwartek, 3 sierpnia 2017

Natural Mojo | Fit Vanilla, Pure Detox |

Cześć:)
Od czerwca miałam okazję testować produkty Natural Mojo.Jest to niemiecka marka, która posiada produkty w 100% z naturalnych składników.Są one dla osób, które prowadzą zdrowy tryb życia :)




Miałam okazję testować dwa produkty:Fit Vanilla oraz Pure detox.Dostałam również słoik do koktajli i shaker.



Fit Vanilla to mieszanka sproszkowanego białka z wanilią.Zawiera cenne składniki, takie jak soja, białko oraz pszenicę, a także wybrane składniki odżywcze takie jak papaja, granat czy zielona herbata.Fit Vanilla jest idealnym zamiennikiem dwóch lekkich posiłków.Dzięki niemu będziemy czuć się lepiej i zdrowiej.Po jego wypiciu nie odczuwam głodu przez dłuższy czas.Na początku zamieniałam nim dwa posiłki, później tylko jeden.Shake ma mniej kalorii niż normalny posiłek.Jego składniki odżywcze powodują zdrową utratę masy ciała bez utraty składników odżywczych, utraty energii i efektu jojo.
5 łyżeczek produktu (40g) wsypać do 250ml mleka. Do zawartości dodać 1 łyżkę stołową oleju i wszystko dokładnie wymieszać. 



Pure Detox  to 28-dniowa kuracja mająca na celu oczyszczenie organizmu.Zawiera 8 starannie wyselekcjonowanych składników w 100% naturalnych.Produkt jest wegański, bezglutenowy, nie zawiera laktozy.Zawarte w mieszance spirulina, nasiona babki płesznik czy mniszek lekarski wspomagają układ trawienny.Na początku przeraził mnie jego zapach w pudełku.Bardzo ciężko mi go opisać, ale przez to nie miałam ochoty tego wypić.Za pierwszym razem nie smakowało mi jakoś bardzo.Nie jestem nauczona pić takich produktów, więc to była dla mnie nowość.Już za drugim razem było o wiele lepiej.Później się do niego przyzwyczaiłam i nawet zaczął mi smakować.Bardzo szybko mi się go piję, więc gdyby komuś nie smakowało, to ze spokojem wypije to w zaskakująco szybkim tempie.
Aby przygotować mieszankę należy wsypać łyżeczkę proszku (około 7g) do 200ml wody i wymieszać, aż proszek całkowicie się rozpuści.

Co sądzę o tych produktach?
Myślę, że są to produkty warte uwagi.Ja pierwszy raz miałam okazję testować białko i mieszankę na detox.Jestem miło zaskoczona, ponieważ pierwszego dnia myślałam, że nic z tego nie będzie, a jednak jest!Dzięki tym produktom czułam się lżej i zdrowiej.Mój brzuch stał się mniejszy, zawsze jak coś zjadłam był jak balon.Przy testowaniu tych produktów i ćwiczeniach(minimum 30 min) hula hop z wypustkami schudłam parę kilogramów(około 2) i zeszło mi kilka cm z brzucha.Przez ten czas jadłam trochę mniej niż zwykle.Pozwalałam sobie na trochę słodyczy, starałam się nie ograniczać :)

Jeśli mielibyście ochotę na jakiś produkt ze sklepu www.naturalmojo.pl możecie skorzystać z mojego kodu na -15% zniżki TRUSKAWKA15.

Udostępnij

18 komentarzy :

  1. Byłoby to coś dla mnie ale nie wiem czy dałabym radę się ograniczyć do takich koktajli. Jak chcę przejść na dietę to automatycznie robię się głodna jak wilk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe produkty :) Na pewno warte uwagi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to bardzo fajny produkt i dostarcza wielu potrzebnych składników podczas diety :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe, nie miałaś po nich "rewolucji" na początku? Bo takie produktu mnie przerażają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam bardzo ciekawa jaki jest ten produkt. Może sama go spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jego smaku i jak by się u mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy, nie powiem, ale nie przekonuje mnie. NIe jestem przekonana do czeogs takiego :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś już widziałam te produkty i zdaje się, że może faktycznie są zdatne ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej, jeśli tak jak piszesz masz problemy z nadętym brzuchem, to odezwij się do mnie - namiary na insta czy fanpage znajdziesz na moim blogu - ostatnio byłem na diecie keto i magia. Miałem podobne objawy po jedzeniu.Bez spamu, polecam każdemu dietę bo sam przez to przechodziłem, a maila czy kontaktu nie chcę publicznie podawać;)

    Pozdrawiam:)

    www.okiemfana.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym spróbowa, może się skusze ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. mega produkty! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo słyszałam o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo osób zachwala te produkty, sama jestem ciekawa jak z ich działaniem

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem czy można zaufać tej firmie jest bardzo zachwalana w internecie ale nie dowiem się dopóki nie spróbuje a ciekawa jestem białka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie bym przetestowała ten produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ooo detox by mi się przydał :) Fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  17. coraz częściej myślę, by właśnie coś takiego wypróbować, ale jeszcze się w pełni nie zdecydowałam. a dopóki tego nie zrobię, to szkoda mi kupować, żeby potem leżało... ale markę zapamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja za pure detox zapłaciłam 100 zł ale jesli ktos chce sie pozbyc wody z organizmu to najlepszy i najszybszy sposób by unormowac gospodarkę wodna w organiźmie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.