wtorek, 29 sierpnia 2017

Gamiss.com sukienki i fidget spinner.

Hej :)
Mam małe opóźnienie z pokazaniem Wam moich zamówień z chińskich stronek.Ostatnio moje zamówienia nie należą do najlepszych.Nie potrafię dobrze trafić z rozmiarem pomimo, że się mierzę.Za to męskie ubrania są idealne :)



Ten gadżet już pewnie każdy zna.Nadal nie rozumiem dlaczego zrobiło się o nim tak głośno.Zamówiłam dwa dla moich siostrzenic.Te najbardziej wpadły mi w oko, ponieważ świecą.W ciemności wygląda to świetnie!Są do wyboru trzy opcje świecenia.Jestem ciekawa jak długo będą działać :)
Do kupienia TUTAJ.


Miała być idealna, wyglądała tak cudownie...Rozmiar M jest na mnie za duży.Na zdjęciu może tego tak nie widać.Materiał pod koronką jest krótki, ma około 70 cm i sięga mi lekko za pupę.Mógłby być takiej długości jak koronka, wtedy bym sobie ją przerobiła, ale teraz nie ma sensu, jak wszystko byłoby mi widać.Dla niższych osób pewnie byłaby idealna na długości.
Do kupienia TUTAJ.


Ta sukienka jest już o wiele lepsza.Bardzo podoba mi się jej kolor.Ma odkryte ramiona i długie rękawy.Jest lekka i zwiewna.Rozmiar M jest na mnie dobry.Fajnie się ją nosi.Jeśli szukacie czegoś fajnego i taniego to będzie dobrym wyborem :)
Do kupienia TUTAJ.
Udostępnij

7 komentarzy :

  1. Śliczna biała sukienka :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja osobiście nie wiem, dlaczego jest teraz taki szał na te spinnery ;P

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta biała sukienka mi się strasznie podoba :) Jestem dość niska, więc może byłaby ok - chociaż i tak najpewniej doszyłabym biały materiał do podszewki, tak żeby był na długość koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że ta koronkowa za duża, bo jest bardzo dziewczęca ;) A może zwęzić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córka uwielbia spinery, ma ich chyba 10 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie rozumiem fenomenu spinnera ;D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.