niedziela, 13 sierpnia 2017

Wakacje nad morzem-Rewal 2017 :)

Cześć;)
Dzisiaj mam dla Was luźny post :) Obiecałam, że pokażę Wam zdjęcia z wakacji.Nie ma ich wiele, jeszcze parę pojawiło się na moim instagramie :)












Efekt po  różowej płukance Delia.Były jeszcze ciemniejsze.Już mam ją na włosach ponad miesiąc i ciągle nie chce się zmyć.Nie przeszkadza mi to, ale jestem ciekawa czy w ogóle się zmyje :)


A tutaj hybrydki zrobione na wakacje.Więcej zdjęć pokazywałam TUTAJ.

Pogoda nie była najlepsza.Często padało, więc nie dałam rady zrobić więcej zdjęć.Wakacje spędziłam w Rewalu ;)

Kurtka-Rosegal

Udostępnij

27 komentarzy :

  1. Świetne włoski ;) Bardzo mi się podobają takie kolorowe akcenty ;)
    A tak troszkę z innej beczki, co masz na ustach na zdjęciu pod "Witaj na moim blogu"? :) Kolor idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że konturówka Pierre Rene odcień 07.W Naturze powinna być.
      Wibo ma też matową bardzo podobną :)

      Usuń
    2. Dziękuję ślicznie ;)

      Usuń
  2. Ale cudne zdjecia i rewelacyjnie wygladasz <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! Polskie morze ma swój niezastąpiony klimat :)
    PS. Ale masz fajnie zrobione włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, ja też wakacje spędziłam nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pazurki *-* Również byłam nad morzem, chodź pogoda nie była ciekawa..:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki! Byłam w Rewalu kilkakrotnie, już jakiś czas domu i to naprawdę świetne miejsce na wakacje! Aż naszły mnie wszystkie wspomnienia :)

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  7. Włoski masz bardzo ładne :) ale się dziwię, że tak długo siedzą. Też robiłam tą płukankę i z mocnego różu zmywały się gdzieś do dwóch tygodni.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne zdjęcie, tak samo jak blog. Będę zaglądać:) www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje super wakacji, ja w tym roku jakoś nie byłem nigdzie, ale może w przyszłym roku zmieni się.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pięknych zdjęć! Trzecie najładniejsze, bo widać zachód słońca :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fotografia jest wspaniała, bo można zatrzymać wspomnienia <3 fantastyczne wakacje! Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia super, ale te kolorowe końcówki włosów są mega :)))) Kiedys dawno temu takie nosilam i jak widac moda wraca :)

    www.odkrywajacameryke.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tej szarej bluzeczce!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Włosy bardzo mi się podobają, sama chciałam użyć jakiejś płukanki na wakacje, ale odpuściłam :) W pazurkach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia. Coraz piękniejsza jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepięknie wyglądasz w tych włosach! Do twarzy Ci w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne zdjęcia. Chętnie obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2017/08/denim-i-czerwien.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.