czwartek, 17 sierpnia 2017

Pyłki syrenkowo-perłowe Born Pretty Store.

Cześć:)
Jakiś czas temu doszły do mnie nowe pyłki Born Pretty Store.Uwielbiam testować ozdoby do paznokci.Pyłków w swojej kolekcji mam już bardzo dużo.Najwięcej mam tych najtańszych z Aliexpress lub jakiegoś polskiego sklepu.Dzisiaj pokażę Wam pyłki syrenkowo-perłowe.Kompletnie nie wiem jak dokładnie się nazywają :) Znajdziecie je na Aliexpress, a dokładnie TUTAJ.





Pyłki można nabyć w 5 kolorach.Ja wybrałam tylko trzy, które najbardziej mi się spodobały.Kosztują niecałe 4 zł.Przychodzą w małych słoiczkach z logiem firmy.Ich pojemność to 3g.W środku mają zabezpieczenia.Miałam trochę kłopot, aby to wyciągnąć i nie wyrzucić pyłku.Słoiczki wypełnione są do końca, przez co trochę wyleciało na podkładkę.


Do góry możecie zobaczyć efekt przy użyciu zielonego pyłku.


Efekt z użyciem niebieskiego pyłku.


Efekt przy użyciu złotego pyłku.


Możecie zobaczyć jakie dokładnie kolory podkładowe użyłam, aby uzyskać taki efekt.
Od lewe: Semilike 000 Lazure Dream, Victoria Vynn 087, żel Canni 603, Pierre Rene 14 Sweet Lavender, Pierre Rene 13 Vivid Violet, Victoria Vynn 076, żel Canni 510.


Tutaj wszystkie trzy pyłki na białym i czarnym lakierze.


Pyłki tworzą piękną taflę.Na każdym kolorze wyglądają inaczej.Mają malutkie drobinki, które są praktycznie niewidoczne.Nakładamy je na top no wipe.W moim przypadku był to top Elite99.
Ja jestem nimi zachwycona.Prezentują się cudownie.Każdy opalizuje na inny kolor: zielony, niebieski i złoty.Na białym podkładzie tworzą poświatę, która opalizuje na dany kolor pyłku.


Nagrałam też filmik, więc zapraszam do oglądania :)


Udostępnij

21 komentarzy :

  1. Świetne efekty można uzyskać z zastosowaniem tych pyłków ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda... Muszę się w końcu na jakiś skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od pewnego czasu mam je w swoim koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam pyłków, ale efekt z ich wykorzystaniem bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie rewelacja i genialnie wygladają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentują się te pyłki

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam wiele dobrego na temat tego Born Pretty Store :D

    Fajne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony wygląda obłędnie, szczególnie na czarnym :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe efekty, podobają mi się te złote pyłki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne efekty! Osobiście nie miałam tego efektu jeszcze na paznokciach, ale myślę że wszystko przede mną :) Kiedyś ta moda i mnie dopadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. odcienie niebieskiego są piękne...

    OdpowiedzUsuń
  12. cudny efekt :) jeszcze się pyłkami nie bawiłam, ale chyba wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ten efekt :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne! mam podobny pyłek,ale to chyba jeszcze nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kolorki. Najbardziej podoba mi się granatowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne efekty dają te pyłki! Super ;-)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.