wtorek, 4 października 2016

Nowości września.

Cześć!
Pamiętam jak niedawno pisałam o nowościach sierpnia.Tak szybko ten czas leci, że wrzesień minął mi naprawdę szybko i dzisiaj mam dla Was kolejny post z tej serii.


Zamówienie z ezebra.pl.Zapomniałam dodać tego miesiąc temu w nowościach, więc dodaję dzisiaj.
3 oliwki do paznokci - 2,95 zł/sztuka.
Olejek z czarnuszki - 4,78 zł.
Marion maseczka do twarzy Granat - 1,85 zł.
Makeup Revolution paleta do stylizacji brwi - 10,99 zł.
Catrice korektor w płynie - 13,49 zł.
2 konturówki do ust Essence - 4,37 zł/sztuka.
2 kieliszki do liquidu i henny - 2,90 zł/sztuka.
Kredka Miss Sporty- wymieniłam za punkty.
Donegal silikonowy płatek do masażu i mycia twarzy - 4,29 zł.
Donegal pilniki papierowe - 2,11 zł.


Poduszka pod dłoń z Aliexpress za 7,78 zł.


Różyczki, motylki i balony( wszystko po 10 sztuk) z Aliexpress.Z kuponem na 2$ wydałam 0,20 zł.


Eliete99 matowy Top Coat za 5,91 zł.Lustereczko z małym grzebieniem w kształcie ciasteczka z kuponem na 1$ za 0,32 zł.Zegarek za 10,70 zł.Dwie maseczki za 1,43 zł/sztuka.Wszystkie rzeczy kupione na Aliexpress.



Zakupy  w Rossmannie.Pomadka Isana za 2,13 zł, dwa żele pod prysznic za 2,99 zł/sztuka, henna do brwi Delia za 2,49 zł, dwie konturówki Lovely za 3,36 zł/sztuka i Wibo lakier do paznokci 3,59 zł.


Na Allegro zamówiłam sobie dwie komody za 183 zł z przesyłką.


Herbatki od firmy z Instagrama.


Na Instagramie wygrałam konkurs na makijaż.Dostałam paletkę rozświetlającą i lakier do ust firmy Revlon.


Na Instagramie wygrałam konkurs, w którym wygrałam wodę toaletową CK one.Trzeba było zrobić zdjęcie "perfumy na wakacjach".

Oprócz tego we wrześniu dostałam paczki od Zaful i Sammydress, które pokazywałam TUTAJ.
Udostępnij

19 komentarzy :

  1. Śliczny zegarek i ciekawe kosmetyki :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju ile tu Mega rzeczy, już nie wiemy o czym napisać :D Perfumy z CK są rewelacyjne! Zestaw z zegarkiem skradł nasze serca! <3 <3 Z chęcią napijemy się z Tobą tej herbatki hehe ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jasne:)
      Proszę kochana https://pl.aliexpress.com/store/product/Hot-Sale-Brand-Watches-Women-Men-Nylon-Strap-Military-Quartz-Wristwatch-Clock-hombre-40mm-15-Colors/809004_32740384553.html?spm=2114.8147860.0.0.imVcJs :)

      Usuń
  4. Dzięki serdeczne! Od jakiegoś czasu ich szukam tam, ale jakby je wymiotło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiedz mi jeszcze coś :D Bo widzę, że na aukcji nie mają logo DW, a u Ciebie jest :D Coś wiadomo o tym? :D

      Usuń
    2. Nie mogą sprzedawać podróbek, dlatego usuwają logo a przychodzi z logiem.Za sprzedaż podróbek mogą dostać karę.Oni się tak boją, że przekręcają nazwy albo je usuwają.
      Jeśli np. urząd celny otworzył Twoją paczkę i zobaczył, że sprowadzasz podróbkę, to mogłabyś zapłacić karę, ale w związku z tym, że na aukcji nie ma loga, to już nie Twój problem, bo mogłaś nie wiedzieć, że przyjdzie logowany:D
      Tak samo robią z kosmetykami Nyxa czy Maca :D
      Ogólnie ja nie widzę różnicy pomiędzy podróbką a oryginałem.Nie mam oryginału, ale jak patrzyłam na zdjęcia, to nie widzę różnicy:D

      Usuń
    3. Właśnie zamówiłam taki sam! <3 Już nie mogę się doczekać. Długo czekałaś na przesyłkę? W poście wspominasz też o kuponach wykorzystanych na Ali, skąd one są? :D

      Usuń
    4. Około 20 dni.Mam aplikację Aliexpress na telefonie.Tam codziennie zbiera się monety, które później wymienia się na kupony.Kiedyś było o wiele lepiej bo kupony były np 1/1.01$ czyli tak naprawdę za rzecz za 1,01$ płaciło się tylko 0,01$.Teraz jest gorzej bo kupony najczęściej są np. 1/3$, 2/6$.
      Zdarzają się też takie jak kiedyś, ale bardzo rzadko, a szkoda, bo wtedy zamawiałam naprawdę dużo rzeczy za klika groszy haha:D
      Ogólnie jest jeszcze grupa na FB Aliexpress Cebula Deals.Czasem ludzie znajdują dobre kupony i taniwe rzeczy :D

      Usuń
  5. Śliczny jest ten zegarek bardzo mi się spodobal :* Świetne post !
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo ten zegarek jest świetny i za taką małą cenę :)
    Ogólnie wszystkie rzeczy świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem jaki jest zapach tej wody toaletowej z CK? Długo sie trzyma zapach?
    Fajny post :) Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy, bardzo podobają mi się komody <3
    Gratuluję wygranej :*
    http://viofashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest tego tak dużo, że muszę wracać na górę, aby na pewno napisać o wszystkim :)
    Wszystkie rzeczy bardzo ciekawe i w dobrej cenie :)
    Ale najbardziej zainteresował mnie korektor, konturówki, zegarek, poduszka i ozdoby :)
    Pozdrawiam
    http://gloryhaul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam, ze konturówka też od miss sporty, no wiesz ta słynna do ust o kolorze coffee ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O ale dużo nowości *O* Bardzo ładny ten zegarek mam tą konturówkę z Lovely kupiłam ją na ostatniej promocji w Rossmanie ma śliczny kolorek :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna ta paletka rozświetlająca :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.