sobota, 15 października 2016

Brokat na paznokciach - Born Pretty Store.



Hej:)
Jakiś czas temu doszła do mnie kolejna paczuszka od Born Pretty Store.Wybrałam sobie parę ciekawych produktów.Dzisiaj pokażę Wam jak ładnie może wyglądać brokat na paznokciach.




Paznokcie mogą wydawać się grube, ale jestem w trakcie uczenia się przedłużania paznokci akrylem.
W sumie to miały być to tylko paznokcie akrylowe, ale stwierdziłam, że przetestuję ten brokat.Przedłużyłam paznokcie, nałożyłam top hybrydowy, na to posypałam brokat i ponownie nałożyłam top.Na pewno bardziej zadowalający efekt byłby, gdybym "zatopiła" brokat w żelu.Na chwilę obecną nie planuję kupować żeli, a taki efekt mi się podoba.


Brokat mieści się w odkręcanym pojemniczku.Jego zawartość to aż 10g.Z tego co pamiętam kosztował około 2$, aktualnie nie ma go w sklepie.


Nie jest to taki zwykły brokat.Oprócz dobrze zmielonego brokatu są tutaj także malutkie cekiny.Będzie świetnie się prezentował na końcówkach lub od połowy paznokcia.

Z kodem DASQ10 otrzymacie 10% rabatu na produkty nieprzecenione:)

Udostępnij

13 komentarzy :

  1. Bardzo ladnie wykonane paznokcie, sama nie lubie brokatu ale na twoich paznokciach wyglada on znakomicie
    http://perfectmrshouse.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. paznokcie wyglądają super! też bym takie chciała ;)

    http://skcreateanddesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetnie to wygląda, super efekt! :)

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie! :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie podobają mi się takie pazurki *O*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! :) Pewnie jeszcze lepiej wyglądają w sztucznym świetle :) A wydaje mi się że ten brokat jest na tyle gruby, że właśnie fajnie wygląda nie wtopiony w paznokieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne paznokcie! :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są, ale jak dla mnie zbyt dużo brokatu, wolałabym tylko na jednym pazurku:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow efekt jest magiczny ! <3 zakochałam się

    Jeśli interesuję Cię wzorki na paznokcie to zapraszam TUTAJ

    Pozdrawiam,
    MARLENAILS

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.