wtorek, 11 października 2016

Sylveco pomadka z peelingiem.

Cześć!
Peelingi do ust to mój nieodłączny element pielęgnacji moich suchych ust.Naoglądałam się i naczytałam samych pozytywnych opinii na temat pomadki z peelingiem Sylveco, że sama postanowiłam ją wypróbować.Testowałam ją naprawdę długo, kiedyś była w jakimś poście o nowościach.Po tym czasie jestem w stanie trochę Wam o niej opowiedzieć.


Opis producenta:
Hypoalergiczna, odżywcza pomadka, zawierająca naturalne drobinki ścierające w postaci brązowego cukru trzcinowego. Ten delikatny peeling delikatnie złuszcza i doskonale wygładza usta. W składzie pomadki znajduje się bogaty w przeciwutleniacze i kwasy NNKT olej z wiesiołka dwuletniego o właściwościach silnie regenerujących. Pozostałe oleje, wosk pszczeli i masła roślinne pielęgnują delikatny naskórek ust, zapobiegają ich wysychaniu i pękaniu. Aktywny składnik - betulina - działa kojąco na wszelkie podrażnienia, łagodzi objawy opryszczki.


Skład:
Olej sojowy, wosk pszczeli, olej z wiesiołka, cukier trzcinowy, lanolina, masło kakaowe, masło karite, betulina, wosk carnauba, olejek z gorzkich migdałów


Opakowanie:
Pomadka zapakowana była w papierowy kartonik, na którym znajdowały się wszystkie potrzebne informacje.W środku znalazła się również ulotka.
Wyglądem przypomina zwykłą ochronną pomadkę.Przez cukier często się zacina przy wysuwaniu, ale nie jest to jakiś duży problem.


Konsystencja/zapach/cena:
Konsystencja pomadki jest tłustawa i dość zbita.Znajduje się w niej dużo cukru trzcinowego, który peelinguje nasze usta.Zapach bardzo przyjemny, czuć w niej migdały.Zdarza mi się, że ją zlizuję z ust, bo jest bardzo smaczna.Ja swoją zamówiłam w drogerii internetowej za około 10 zł.Znajdziecie ją na pewno w sklepach z naturalnymi kosmetykami.


Działanie:
Używam jej parę razy w tygodniu w zależności od potrzeby.Problem z suchymi skórkami mam już od dawna.Pomadka jest w stanie mi zawsze pomóc.Cukier trzcinowy bardzo dobrze radzi sobie z usuwaniem suchych skórek.Olejki w składzie nawilżają i wygładzają usta.Po zrobieniu takiego peelingu każda szminka będzie prezentować się na naszych ustach o wiele lepiej.


Jestem z niej bardzo zadowolona i mogę ją Wam polecić.Jestem ciekawa, czy jej używałyście.Jakie są Wasze odczucia?
Udostępnij

18 komentarzy :

  1. Nie miałam jeszcze tej pomadki, ale od pewnego czasu obiecuję sobie, że w końcu ją zakupię. Mam nadzieję, że będzie to już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno polecę mojej kuzynce. Ma wyschnięte usta i nie może znaleźć żadnego produktu, który by jej pomógł :D
    https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele słyszałam o tej pomadce i wydaje sie być świetną:) coś idealnego dla mnie. Mam wielki problem z suchymi skorkami, szczególnie w okresie jesienno-zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż żałuje, że mam uczulenie na tę firmę, bo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie sprawdza się miód+cukier w ramach peelingu. Ale wiele dobrego słyszałam o tej pomadce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiałam zeszłej zimy i z pewnością na nadchodzącą do niej powrócę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo coś dla mnie :) napewno już niedługo będzie i u mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy i przydatny produkt, świetnie, że ktoś wymyślił coś takiego hehe ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ją i chyba trafiłam na jakiś stary bo mój okropnie śmierdział a na dodatek w połowie nie czułam w ogóle drobinek peelingujących. Więc ją wyrzuciłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych produktów :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawy produkt :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam i raczej nie będę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Sylveco :) Ale pomadki nie miałam :]

    OdpowiedzUsuń
  15. oo dawno na blogach tej pomadki nie widziałam ;D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.