sobota, 29 października 2016

Duże denko sierpień-wrzesień

Hej;)
Jak tam u Was?U mnie całkiem dobrze.Dzisiaj ładna pogoda, więc postanowiłam porobić zdjęcia.Niestety, gdy wracam ze szkoły i chcę wziąć się za robienie zdjęć, to jest już ciemno i nie podoba mi się uzyskany efekt.Wczoraj przeglądałam sobie moje posty i zauważyłam, że nie pojawiło się denko z dwóch poprzednich miesięcy.W związku z tym, dzisiaj pokażę Wam jakie kosmetyki wykończyłam w dwóch poprzednich miesiącach, nie wliczając października.




Loreal Skin Perfection- serum udoskonalające
Opakowanie jak najbardziej na plus.Żadnych większych plusów się nie doszukałam.Serum ma okropny, alkoholowy zapach.Po nałożeniu na twarz nie dało się normalnie oddychać.Po jakimś czasie zapach się ulatniał.Nawilżenie było minimalne.
Nie kupię.

Loreal Paris Skin Perfection krem udoskonalający na dzień
Na początek zacznę od opakowania, które jest przepiękne i dość ciężkie.Świetnie prezentuje się na toaletce.Mam też serum z tej serii, z którego nie jestem zadowolona i będzie w bublach.Zapach kremu jest dla mnie przyjemny, ale nie wszystkim się spodoba.Nawilżenie jest naprawdę bardzo dobre.Zauważyłam, że poprawił się lekko koloryt skóry.Krem miał redukować zaczerwienienia, niestety tego nie zauważyłam, ale jestem z niego zadowolona.
Kupię.


Bebeauty nawilżający żel micelarny 2w1
Żel możecie kupić w Biedronce za ponad 5 zł.To już moje drugie wykończone opakowanie.Kolejne jest już w użytku.Używam go codziennie rano i wieczorem.Bardzo dobrze oczyszcza skórę z resztek makijażu.Nie usuwam nim makijażu, bo używam do tego celu innych kosmetyków, ale po jego użyciu czuję, że pozbyłam się wszystkich zanieczyszczeń.
Kupię.

Ducray Keracnyl żel do twarzy i ciała
Ja miałam miniaturkę, którą kiedyś wygrałam.Żel jest koloru niebieskiego.Używałam go tylko do mycia twarzy.Sprawdzał się dobrze, ale wolę żel Bebeauty z Biedronki, który jak na razie jest niezastąpiony.
Nie kupię.

Rival de Loop- krem pod oczy
Kupiłam go w Rossmannie na promocji.Kosztował wtedy ponad 5 zł.Wystarczy niewielka ilość,aby ładnie rozsmarować okolice oczu.Bardzo szybko się wchłania.Skóra po nim jest bardzo nawilżona i wygładzona
Kupię.

REN Vita Mineral- krem do twarzy
Miałam miniatureczkę o pojemności 5 ml.Możecie mi nie uwierzyć, ale takie małe opakowanie starczyło mi na kilkanaście użyć.Wystarczyła odrobina kremu na twarz.Bardzo dobrze nawilżał i wygładzał.Zapach miał bardzo przyjemny.Ze względu na cenę, nie mogę sobie pozwolić na jego kupno.
Nie kupię.

ORIGINS High Potency Night-A-Miins- krem do twarzy
Kolejna miniaturka 5 ml.Tak jak poprzednik bardzo dobrze nawilżał i wygładzał.Gdyby kosztował mniej, to bym się na niego zdecydowała.
Nie kupię.




Balea żel pod prysznic o zapachu hibiskusa i nektarynki
Już Wam wspominałam, że uwielbiam żele z tej firmy.Są bardzo tanie, w Dm za 2,50 zł w internecie już drożej bo około 5 zł.Dobrze myją i nie wysuszają mojej skóry.Zapach jest cudowny.
Kupię.


Balea Dushgel Frozen Breeze-kremowy żel pod prysznic "mrożone maliny i fiołki"
Żel udało mi się kupić na rynku w mojej miejscowości.Jakie było moje zdziwienie, że w ogóle takie kosmetyki są u mnie.Był bardzo mały wybór, więc wzięłam pierwszy lepszy żel.Trafiłam w 10!Zapach ma obłędny.Konsystencja jest kremowa, sam żel jest jasno fioletowy.Bardzo dobrze myje i w miarę długo utrzymuje się jego zapach na ciele.Ja dałam za niego 7 zł.
Kupię.

Balea Rasiergel Coconut Kiss-żel do golenia
Kosztował ponad 4 zł za 150 ml.Zapach cudowny, fanki kokosa będą zachwycone.Jeszcze nie spotkałam się z jakimkolwiek kosmetykiem z tej firmy. którego zapach by mi nie odpowiadał.Wystarczy niewielka ilość, aby zaaplikować na ciało.
Kupię.

Eveline serum intensywnie wyszczuplające i ujędrniające
Serum świetnie chłodziło skórę.Nie liczyłam na to, że cm zlecą, bo nie wierzę w takie kosmetyki.Nie zauważyłam jakiegoś mocnego nawilżenia, czy ujędrnienia.Została mi połowa, ale muszę wyrzucić, bo się przeterminowało.
Nie kupię.

Rexona Invisible Aqua - dezodorant
Zapach ma całkiem przyjemny.Średnio chroni i brudzi ubrania.
Nie kupię.


Bania Agafii ekspresowa maseczka do twarzy "odświeżająca"
Najlepsza maska do twarzy jaką kiedykolwiek miałam.Niesamowicie odświeża naszą skórę, wygładza i rozjaśnia.Idealna na upalne dni, ponieważ świetnie chłodzi skórę.Mam ją już prawie rok, a końca nadal nie widać.Używałam jej bardzo często, ale latem jeszcze częściej. Dodam jeszcze, że jej zapach jest miętowy a ja uwielbiam mięte.
Kupię.

Maseczka BioaQua kupiona na Aliexpress
Maseczkę zamówiłam ze względu na pandę.Kosztowała ponad 2 złote.Jest ona naprawdę bardzo mocno nasączona.Musiałam trochę ją wycisnąć żeby nie spływała mi z twarzy.W opakowaniu również znajdowało się dużo produktu.Skóra po niej była bardzo gładka i rozświetlona.
Kupię.

Schaebens maseczka do twarzy
Bardzo fajna maseczka.Dobrze nawilżała i wygładzała.Do kupienia w DM, nie wiem ile kosztowała, bo udało mi się ją wygrać
Kupię.

Marion maseczka do twarzy Granat
Zamówiłam tę wersję, ponieważ mam cerę naczynkową.Maseczka mnie zawiodła, bo nie zauważyłam kompletnie nic.Żadnego nawilżenia i wygładzenia.
Nie kupię.

Marion kolagenowe płatki pod oczy
Pierwszy raz używałam płatków pod oczy i na pewno wypróbuję kolejne.Skóra wokół oczu była dobrze nawilżona, gładka i wyglądała młodziej.
Kupię.

Dermaglin maseczka przeciwzmarszczkowa 35+
Tylu lat nie mam, ale postanowiłam ją wypróbować.Jedną połowę dałam mamie.Moja skóra po niej była zaczerwieniona i pojawiło się dużo wyprysków.Mamie również pojawiły się wypryski i na pewno jej nie kupimy.Miałam już kiedyś inną maseczkę z tej firmy i była fajna.
Nie kupię.

Rival de Loop maseczka peel off
Maseczka okropnie śmierdzi alkoholem.Już miałam się poddać i ją od razu zmywać, bo od tego zapachu łzy mi leciały.Konsystencja jest żelowa i strasznie się ją nakłada na twarz.Cena jak najbardziej atrakcyjna, za dwie saszetki płacimy niecałe 2 zł.Po ściągnięciu nie zauważyłam żadnych efektów.
Nie kupię.



Colgate pasta do zębów
Być może już ją Wam pokazywałam.Pasta dobrze myła i to w sumie tylko tyle.
Nie kupię.

Cztery pory roku serum do rąk i paznokci
Serum ma świetny zapach.Bardzo dobrze, że ma pompkę, bo wydobycie produktu jest łatwiejsze.Świetnie nawilżało i wygładzało dłonie.
Kupię.

Le Flirt delikatny krem do rąk
Tak naprawdę nie wiem, czy napisałam nazwę firmy, czy co, jest to krem rosyjski.Krem kupiłam w sklepie Siberika w Poznaniu na Malcie za 3,35 zł.Nie znam się na składach, ale kiedyś znalazłam spis szkodliwych składników w kosmetykach i sobie je zapisałam.Z ciekawości sprawdziłam i znalazłam takie dwa.Pomimo tych dwóch składników, które znalazłam, to uwielbiam ten krem.Żaden nie nawilżył tak dobrze moich dłoni, na pewno sprawdzi się w zimę.Nawilżenie jest dość długie.Zapach też jest przepiękny, więc szkoda by mi było go nie kupować.
Kupię.


Marion olejki orientalne
Jakiś czas temu można było je dorwać w Biedronce za 4 zł.Miałam już wszystkie rodzaje tych olejków.Każdy sprawdza się u mnie świetnie, nie umiem wybrać najlepszego.Bardzo dobrze nawilżają, zabezpieczają końcówki i wygładzają.
Kupię.


Podgrzewacze Aura o zapachu mandarynek i jabłkowo-cynamonowym
Podgrzewacze kupione były w Pepco za parę złotych.Mandarynkowe bardzo polubiłam i nawet czułam je w pokoju.Jabłkowo-cynamonowych nie lubię ze względu na to, że czuć mocno cynamon, którego nienawidzę.
Mandarynkowe kupię.
Jabłkowo-cynamonowych nie kupię.

Bolsius podgrzewacze o zapachu żurawiny
Kosztowały około 3 zł.Zapach bardzo przyjemny, ale średnio wyczuwalny.Miałam wiśniowe i były o wiele lepsze.
Nie kupię.

 3 świece Home Aroma
Kupiłam je w sklepiku w Poznaniu za 4 zł.Najlepsza jest ta ostatnia, bo najbardziej ją czuć.Ta pierwsza przy paleniu mi "wybuchła" i jej zawartość wylała się na komodę.Dobrze, że była to już reszta świecy.Druga jest najmniej wyczuwalna.
Trzecią kupię na pewno.

F&F świeca o zapachu limonki
Jak dobrze pamiętam to kupiłam ją za 4 zł.Zapach w słoiczku wydawał się cudowny, jednak po odpaleniu był ledwo wyczuwalny.
Nie kupię.


Ikea świeca zapachowa słodkie truskawki
Przepięknie pachnie, czuć ją dosyć mocno, ale poziomkowej jak na razie żadna nie przebiła.
Kupię.

Ikea świeca zapachowa czerwona słodycz
Jeden z bardziej wyczuwalnych zapachów.Czuć truskawki i maliny.Kosztuje 2,50 zł.
Kupię.


Lemax lakier hybrydowy w kolorze białym
Kupiłam go kiedyś w mojej miejscowości o ile się nie mylę za ponad 8 zł.Konsystencja jest dosyć gęsta, trudno się z nim pracowało.Na bazie i topie z Semilaca dawał radę, jednak ze względu na konsystencję nie kupię go ponownie.
Nie kupię.

Semilac Top hybrydowy
To jest jeszcze mój pierwszy top, który kupowałam z wszystkimi produktami do wykonania hybryd,Kupiłam go ponad rok temu i już się dawno przeterminował, ale po tym czasie używałam go tylko do wzorników.Nie znam topu z innej firmy, a ten mi odpowiada, więc jak najbardziej będę go kupować.
Kupię.

Born Pretty Store lakier do stempli
Uwielbiam te lakiery do stempli, bo świetnie sprawdzają się w tej metodzie.Są bardzo dobrze napigmentowane, przez co wzorek wygląda świetnie.Jedyną wadą jest to, że szybko się kończą.
Kupię.

Essence effect nail polish
Lakier z drobinkami, który u mnie nie chciał wyschnąć.Nie wiem, co było nie tak, ale po godzinie nadal był mokry.
Nie kupię.


Bebeauty chusteczki do demakijażu
Kupione w Biedronce za ponad 3 zł.W zestawie jest 20 chusteczek.Bardzo dobrze usuwały makijaż.
Kupię.

Isana chusteczki oczyszczające kokos i mango
Jak tylko je zobaczyłam w Rossmannie, to musiałam kupić ze względu na kokos.W paczce znajduje się 25 chusteczek a ich kosz to ponad 6 zł.Po otwarciu opakowania poczułam okropny zapach  i się rozczarowałam.Zapach kokosa uwielbiam, więc miałam nadzieję, że chusteczki zostaną ze mną na dłużej.Gdy wyciągnęłam jedną z opakowania, to zapach był już delikatniejszy i dało się wytrzymać.Makijaż zmywały średnio.
Nie kupię.

Careclinic chusteczki odświeżające
Kupione w sklepiku za 0,50 zł.Używałam ich tylko do dłoni i w tym sprawdzały się świetnie.
Kupię.

Płatki kosmetyczne Auchan i Bebeauty
Płatki z Auchan ciągle się rozwarstwiały, za to Bebeauty sprawdzają się u mnie świetnie.
Auchan nie kupię.
Bebeauty kupię.



Lovely Extra Lasting matowa pomadka do ust
Była świetna i żałuję, że nie kupiłam więcej.Kolorek idealny dla mnie.Utrzymywała się parę godzin.
Kupię.

Colway kolagenowa pomadka
Na początku nawet mi pomagała na suche usta, jednak po paru tygodniach wszystko wróciło do normy.Zużyłam tylko połowę, bo zapach był nieprzyjemny, a teraz już się przeterminowała.
Nie kupię.


Parę próbeczek, które udało mi się przetestować.Najbardziej zadowolona jestem z kremy pod oczy Vianek, który bardzo dobrze nawilża.

Uff dobrnęłam do końca.To było dosyć duże denko jak na mnie.Jestem ciekawa, czy jakiś kosmetyk testowałyście:)




Udostępnij

12 komentarzy :

  1. miałam serum skin perfection. byłam bardzo zadowolona. pory były zwężone, skóra gładka w kilka sekund a przebarwienia rozjaśnione już o 10 dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja własnie zaczęłam swój pierwszy żel pod prysznic z Balei i już mam pozytywne wrażenia! :) 7zł to trochę sporo za niego dałaś, w DE 0,55 euro ;) uwielbiam te świece zapachowe z Ikei - mam zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Denko gigant! Zaczerwieniło się tu trochę, a szkoda :D Zaciekawiły mnie płatki pod oczy z Marion :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore to denko. Widzę wiele fajnych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że trochę tego jest! :)
    Wiele marek z powyższych znam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile tego jest... ile fajnych rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  7. W większości pielęgnacja widzę ;) Uwielbiam produkty Balea pod prysznic <3

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią bym wypróbowała ten żel micelarny 2w1 i olejek z Marion :)
    uwielbiam tą matową pomadkę z Lovely :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow super post nad kilkoma kosmetykami z twojej listy sie zastanawiałam i teraz chyba je kupie

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie świetne denko! Dużo ciekawych rzeczy :) Zaobserwowałam :)
    http://justynaksiazek.blogspot.com/
    LINK DO KANAŁU

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.