sobota, 24 września 2016

Zamówienie z Sammydress i Zaful.

Cześć!
Tydzień temu przyszły do mnie dwie paczki.Jedna z Sammydress, druga z Zaful.Ich podróż trwała około dwa tygodnie.Już myślałam, że paczka z Sammydress nie dojdzie, bo miała niezłą przygodę.W Warszawie została zatrzymana przez urząd celny, później w Komornikach a na końcu w Poznaniu.Pierwszy raz w życiu coś takiego mi się zdarzyło, ale na szczęście w Poznaniu ją puścili dalej.Z Zaful to moje już drugie zamówienie, natomiast z Sammydress pierwsze.Jesteście ciekawe co zamówiłam?Zapraszam do dalszej części.

Następnym razem postaram się, aby zdjęcia były wykonane na dworze a nie w domu.



Krótka bluzka w kolorze bordowym.Bardzo ładnie się prezentuje, jestem z niej zadowolona.
Dostępna TUTAJ.

Krótkie jeansowe spodenki.Dobrze wykonane, ładnie leżą.
Dostępne TUTAJ.



Bluza w kolorze łososiowym.Niestety materiał jest bardzo słaby.Co chwilę mi się gdzieś rozrywa i muszę zszywać.Wypada z niej dużo nitek.Ogólnie nie jest zła, bo mi się podoba, ale przez to, że się rozpruwa nie jestem z niej zadowolona.
Dostępna TUTAJ.

Legginsy z dziurami.To jest najlepszy zakup ze wszystkich rzeczy dla mnie.Legginsy są na mnie trochę za krótkie, bo jestem dosyć wysoka(176 cm), ale i tak świetnie się prezentują.Z rozmiarem trafiłam idealnie- wzięłam M.
Dostępne TUTAJ.


Bluza z różyczkami.Myślałam, że przyjdzie w trochę innym kolorze, ale nic się nie stało.Wygląda bardzo dobrze i nic się z nią złego nie dzieje.Jest ona bardzo krótka, więc będzie odpowiednia do spodni z wysokim stanem.
Na sklepie jest wykupiona.


Koszulka dla mojego M.Dobrze wykonana, nie widać żadnych nitek.
Dostępna TUTAJ.


Męska bluza, która ma odrobinę za krótkie rękawy.
Dostępna TUTAJ.



Koszulka dla mojej mamy.Bardzo jej się podoba, więc na pewno będzie ją nosiła.
Dostępna TUTAJ.


Oprócz ubrań wybrałam sobie także cążki do skórek.Są fajne i ostre, więc trzeba uważać.
Dostępne TUTAJ.

Jeszcze w paczce były czarne okulary, dostępne TUTAJ.

Z obu zamówień jestem bardzo zadowolona.Rzeczy są dobrej jakości i ładnie się prezentują.Tylko ta bluza mnie trochę rozczarowała, ale dobrze, że tylko jedna niż więcej.
Udostępnij

13 komentarzy :

  1. Bluza i tak mimo swojej niedoskonałości najbardziej przypadła mi do gustu. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo interesujące ubrania!Legginsy prezentują się świetnie!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne rzeczy! Bluza mi sie bardzo podoba x
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/08/another-day-belongs-to-you-and-me.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Legginsy z dziurami? Wow, nie słyszałam wcześniej o czymś takim, ciekawe :)
    Pierwsza bluzka jest świetna:D
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mega sporo rzeczy :) Najbardziej chyba urzekła mnie ta bluza damska! :) Wow :)
    Pozdrawiam!
    www.ramamodowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama z nimi wspolpracuje i jestem zadowolona swietne rzeczy wybralas pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się kurteczka! :)
    Pozdrawiam :)
    http://gloryhaul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zamówienie. Jakość wydaje się być serio super :) sama czekam na paczki od nich i mam nadzieje, ze sie nie zawiode :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć KOCHANA! <3
    Świetne te legginsy! Ta bordowa bluzeczka ma także swój urok! Myślę, że zakupy Ci się udały!
    Poza tym świetny blog! OBSERWUJĘ naturalnie. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są wszystkie rzeczy! U mnie też na blogu post z kurtką od Zaful :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę fajne zamówienia! Ja uwielbiam Zaful - mają świetną jakość ciuchów, jak z polskich sieciówek :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbatdziej mi sie podoba bomberka :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.