niedziela, 11 września 2016

Semilac 001, 003.Dziewczęcy manicure, wypukłe różyczki.

Cześć!
Wczoraj miałam trochę czasu i postanowiłam zrobić sobie kolejne hybrydy.Chciałam zrobić manicure, który będzie fajny do szkoły, taki dziewczęcy.Nie przedłużałam paznokci, a jedynie je spiłowałam, aby każdy paznokieć był tej samej długości.Chyba jeszcze tutaj Wam nie pokazywałam tak krótkich moich paznokci, ale krótkie też mogą wyglądać ładnie.






Na początek przygotowałam paznokcie do zrobienia manicure.Nałożyłam primer marki Semilac, odczekałam aż się wchłonie i przystąpiłam do aplikacji bazy.Na trzy paznokcie nałożyłam kolor 003 Sweet Pink oraz na dwa kolor 001 Strong White.Na kolorze białym zrobiłam jeszcze mało widoczne ombre z wykorzystaniem kolorku 003 Sweet Pink i wypukłe różyczki.Na kolorek 003 Sweet Pink nałożyłam pyłek "efekt syrenki".Całość pokryłam Topem.


Udostępnij

14 komentarzy :

  1. Piękne :) delikatne i takie świeże.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, krótkie też mogą wyglądać super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne do szkoły, jak i na inne wyjścia :) Piękne! Szczerze powiedziawszy to aż tak bardzo nie interesuję się paznokciami, może dlatego nie widziałam jeszcze tak ślicznych różyczek! :) Samodzielnie je wykonałaś? :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne paznokcie ! Ja osobiście swoje troche zaniedbałam, dlatego też wybieram się na hybrydy w najbliższym tygodniu.. Chciałabym takie jakie masz ty, takie delikatne ! Super :))

    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chyba szału dostała z takimi krótkimi :P tak się przyzwyczaiłam do długich i nauczyłam wszystko robić że nie wyobrażam sobie krótkich paznokci!! :) kolorki i zdobienie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne paznokcie

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, uwielbiam Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny mani! Super do romantycznych stylizacji

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.