poniedziałek, 8 czerwca 2020

Dresy z Femme Luxe

Dzień dobry :)
Wracam do Was z kolejną porcją nowości. Lecimy z kolejnymi zestawami z Femme Luxe.



Zacznijmy od granatowego zestawu. Rozmiar s/m. Będzie dobry na s i na m, może nawet na L. Materiał jest elastyczny, super się rozciąga. Jedynie co mi w nim przeszkadza to fakt, że trochę prześwituje. Najbardziej ze wszystkich jakie tutaj mam.
Loungewear 



Kolejny zestaw wybrałam w kolorze khaki. To ten sam zestaw co poprzedni, jedynie różni się kolorem. Rozmiar s/m. Będzie dobry na s i na m, może nawet na L. Materiał jest elastyczny, super się rozciąga. Minimalnie prześwituje. 


Kolejny zestaw wybrałam bordowy. Ten kolor mam wrażenie, że mi bardzo pasuje. Rozmiar s/m. Będzie dobry na s i na m, może nawet na L. Materiał jest elastyczny, super się rozciąga. 
Już mniej przeswituje niż pierwszy. 


Ten komplet chyba wiadomo, dlaczego zamówiłam.. Pudrowy róż to coś dla mnie. Ogólnie sam materiał i to jak się w nim czuje oceniam bardzo wysoka i według mnie wypada on najlepiej z tej całej 4. Chyba doskonale wiecie jaki ja mam problem. Spodnie wolałabym dłuższe, właściwie to znacznie dłuższe. 


Udostępnij

2 komentarze :

  1. Mam ten zielony i jest genialne ! u Ciebie bardzo spodobał mi się ten pudrowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są świetne! :) Ostatni najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.