wtorek, 16 czerwca 2020

Femme luxe zestaw dresów

Jakby było Wam mało dresów, to mam kolejne hihi. Pokażę Wam cztery różne z firmy Femme Luxe.



Pierwszy zestaw jest całkiem inny od pozostałych. Ma inną fakturę, do tego jego góra jest krótka. Ogólnie jest piękny, ale ma ogromny minus. Z tyłu na pupie prześwituje. Z przodu wszystko idealnie, a jednak tyl prześwituje. 



Tym razem wybrałam wersję czarną.rozmiar s/m, wypada jak s, małe m. No u mnie jest ciężko z górą, wiem, że nie mogę za mocno się ruszać, bo się rozpruje. Musiałabym mieć większy rozmiar, albo schudnąć. 


Wersja khaki też mi się podoba. Jest identyczny jak ten czarny. Zawsze mi się podobały te krótkie bluzy i fajne długie spodnie. Na mój wzrostu idealne, ale jeszcze muszę popracować nad figurą.


Ten zestaw to ideał. Jest przepiękny. Materiał tez fajny. Ta falbanka mi się podoba, dodaje uroku. Ogólnie nawet długość nie jest taka zła, bo jak widzicie nie są jakieś krótkie. 

Udostępnij

4 komentarze :

  1. Jak najbardziej kusi mnie ten pierwszy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają wszystkie zestawy :) Pasują Ci idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym ostatnim zestawie podobają mi się spodnie i falbanka u dołu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega fajne zestawy, najbardziej podoba mi się nr 1 i 2 ;)
    https://milena-photos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.