poniedziałek, 15 czerwca 2020

Stylizacje z zaful.com

Dzień dobry z rana. Ależ mamy piękny i słoneczny dzień. Przygotowałam dla Was 4 stylizacje z ubraniami z firmy Zaful.



Spódniczka jest w bardzo ładnym kolorze. Świetnie leży, jest dobrze wykonana. 
Dostępna tutaj




Sukienka piękna i zwiewna. Nadaje się zarówno na większe wyjścia jak i codzień :) 
Dostępna tutaj 



Nie sądziłam, że zrobi na mnie takie wrażenie. Jest pięknie wykonana, ma cudny kolor, idealny dla mnie. 
Dostępna Tutaj



Zawsze chciałam mieć zdjęcia w słonecznikach, ale jakoś się nie udaje, to mam sukienkę ze słonecznikami. Jest fajna taka lekka i prosta. 
Dostępna tutaj

Use discount code“ZF2020go”can save 18% for all orders(medical mask also included
Udostępnij

4 komentarze :

  1. Bardzo ładnie wyglądasz w każdej z tych stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tych stylizacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. We wszystkich stylizacjach wyglądasz oszałamiająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W każdej stylizacji Ci do twarzy, ale mi najbardziej spodobała się przedostatnia sukienka. Jest urocza. <3

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.