sobota, 30 maja 2020

Femme luxe zestawy sportowe

Dzień dobry!
Mam nadzieję, że nie macie dość nowości z Femme Luxe? Mam kilka nowych zestawów.


Pierwszy zestaw wybrałam całkiem innny niż  z poprzednich paczek. Rozmiar s/m, ale to jest zdecydowanie s. W Legginsy ja ledwo weszłam, tak mnie bolą nogi, są takie malutkie. Cały zestaw jest genialny, tylko taki malutki... Mam nadzieję, że rozmiar m/l będzie dobry.
Dostepny tutaj 


Ten zestaw wybrałam już większy. Rozmiar m/l jak się nie mylę. Ogólnie dla mnie w tym momencie jest idealny, bluza super dopasowana, nie ciągnie, ale spodnie wiem, że będą na mnie za duże jak cały czas chudnę. Zamówię rozmiar mniejszy, bo ten jest najpiękniejszy z wszystkich jakie mialam. 
Dostępny tutaj 


 Ten zestaw to prawdziwa petarda, jeśli chodzi o kolor. Niestety przyszedł do mnie uszkodzony. Bluza miała dziurki. Ogólnie rozmiar s/m byłby okej, ale bluza jest na mnie za mała. 
Dostępny tutaj 


Kolorystycznie jest dla mnie idealny. Zobaczcie na długość spodni! Na moje długie nogi w końcu pasują. Rozmiar s/m, ale według mnie wypada s.
Dostępny tutaj

Udostępnij

7 komentarzy :

  1. Podobają mi się falbanki przy rękawach i u dołu bluzki z pierwszego zestawu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy jest bardzo piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne są te rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten pierwszy zestaw i jest mega :D
    POZDRAWIAM X

    http://klaudiaandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten pierwszy zestaw reszta też. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.