czwartek, 19 listopada 2020

Femmeluxe

 Dzień dobry 💋

Jak się macie? Pogoda dzisiaj taka sobie, ale wyjeżdżamy 😅 nowości z Femme Luxe zawitały do mnie jakiś czas temu.



Tym razem mam tylko 3 zestawy. Wszystkie takie same, ale różnią się kolorem. 



Pierwszy komplet w rozmiarze s/m, ale niestety jest strasznie mały. Uwierzcie mi, że ja nie mogłam już wejść w Legginsy przez stopy. Jakoś udało się, ale nie byłabym w stanie w nim chodzić. Ładny kolor, to chyba  Camel, nie? 😉
Loungewear 


O ten zestaw podobał mi się najbardziej Kolorystycznie. Taki khaki, lubię takie. Ale tak samo jak w przypadku 1 wypada bardzo mały. 


Już ostatni zestaw szary w rozmiarze s/m,ale co ciekawe, wypada jak M. Sama nie wiem jak to możliwe, skoro wszystkie są s/m, a w dwa poprzednie ledwo wchodzę... 
Loungewear 

W zestawach jest ładne to, że super się prezentują. Fajnie wygląda ta wiązana bluzka. 
Loungewear 



Sukienki damskie 

Udostępnij

4 komentarze :

  1. Oj nie miej mi za złe ale te ciuchy nie ładnie na Tobie wyglądają wiszą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestaw ładny zimno na dworze ale najlepsza jest gorąca herbatka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. i love the green one!



    great post!Like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for share the information here I would like to take the help of proffesional fashion photographers in Delhi explore in their style.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.