niedziela, 27 czerwca 2021

Phalopha haul

 No hej!

Dawno mnie nie było. Chciałabym być częściej, ale mam za mało czasu.

Z checią czytacie o nowych sklepach internetowych, dlatego dzisiaj Przedstawiam Wam sklep phalopha.com 

Zamówiłam sobie kilka ubrań. Paczka przyszła w ciągu kilkunastu dni. Jakość oceniam na bardzo dobrą. W sklepie jest duży wybór ubrań.







Zaczynamy od sukienki. Podoba mi się właściwie w niej wszystko. Świetnie wyglądają te rękawy. Podoba mi się jej krój, te kwiaty. 
Dostępna jest Tutaj




Ten top jest moim ulubionym! Pasuje zarówno do spodni jak i spódniczek. Bardzo fajnie się go nosi. 
Jest dostępny tutaj


Spodenki jeansowe uwielbiam i tak też jest z tymi. Świetnie wyglądają, mają super przetarcia. Rozmiar m jest na mnie idealny. 
Dostępne tutaj


Mam dla Was także kod PHDoro 15% zniżki 


Udostępnij

4 komentarze :

Designed by Blokotek. All rights reserved.