wtorek, 10 listopada 2020

Femmeluxe

 Hejka! Kolejne nowości z Femme Luxe do mnie zawitały kilka dni temu.


Wybralam jak zwykle 4 produkty.



Ten zestaw mi się tak podobał na modelce. W rzeczywistości jest też piękny, tylko zastanawiam się, czy pasują mi takie nogawki? No i wiadomo, musiałabym coś z brzuchem zrobić. Ogólnie bardzo ładnie się dopasowuje do ciała no i zobaczcie tą długość spodni!



No i przyszła pora na same spodnie dresowe. Piekny kolor, fajny materiał. Rozmiar s jest chyba w sumie najmniejszy i dla mnie jest okej. Tylko na osoby noszące s nie wiem czy nie będą za luźne?


Powiem szczerze, że obawiałam się, że Legginsy będą przesiwtujące, tak jak ostatnio zamówiłam z tego samego materiału zestaw, jednak ten na szczęście nie prześwituje. Jest naprawdę fajny i luźny. Podoba mi się fakt, że Legginsy są mega długie! 


Te spodnie są całkiem inne od poprzednich. Powiem szczerze, że mnie fajnie zaskoczyły. Ładnie się prezentują. Są dobrze wykonane i mile w dotyku. 






Udostępnij

4 komentarze :

  1. Też na początku wybrałam ten trzeci zestaw, ale później podmieniłam na coś innego i teraz żałuje, bo cudownie się na Tobie prezentuje <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej przypadły mi do gustu szare spodnie. ;)

    OdpowiedzUsuń

  3. I loved your look, you dress very well. I loved your blog, which I'm already following. Happy new year and much success. https://beperes.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I love reading your blog posts as they are very creative and informative. Can i get something on Bullet Testing Microscope as well ?.Thanks !!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.