poniedziałek, 4 czerwca 2018

Najlepszy i najbardziej kryjący podkład drogeryjny?Bell HYPOAllergenic Nude Liquid Powder.

Hej ;)
Od jakiegoś czasu zaczęłam testować podkłady.Nie jestem ich fanką, raczej rzadko ich używam, ale w ostatnich miesiącach pojawiają się ciągle nowe kosmetyki, więc postanowiłam dla Was testować ich coraz więcej.W moje ręce wpadły nowości z Bell Hypoallergenic, w których znalazłam puder matujący w płynie.Dla mnie to totalna nowość, pierwszy raz spotykam się z taką nazwą.Już w pierwszy dzień wzięłam się za testowanie, a dzisiaj Wam trochę o nim opowiem.




Hypoalergiczny puder matujący w płynie

Zapewnia naturalny efekt idealnie gładkiej, „nagiej” skóry. Płynna formuła po nałożeniu na skórę twarzy zamienia się w puder. Produkt nie sprawia wrażenia maski i pozwala skórze oddychać. Łatwo się rozprowadza, stapia się ze skórą, nadaje jej zdrowy wygląd i kryje drobne niedoskonałości. Daje trwałe, aksamitnie matowe wykończenie.

Dla uzyskania optymalnego efektu rekomendujemy nakładanie produktu opuszkami palców. Ze względu na płynną formułę gąbka może wchłonąć puder.

Produkt jest przebadany pod kontrolą lekarza dermatologa. Odpowiedni dla osób o cerze wrażliwej oraz skłonnej do podrażnień.


Podkład dostępny jest w 3 kolorach: 01 Porcelain, 02 Light beige oraz 03 Natural.Wiem, że wiele z Was ma problem, żeby znaleźć jasny podkład.Marka Bell stworzyła kolor 01, który jest naprawdę mega jasny.Aż sama byłam w szoku, że jakikolwiek podkład jest na mnie zdecydowanie za jasny.Ja łączę ze sobą kolor 01 i 02.Odcień 03 jest dla mnie za ciemny.Jak się opalę, to wystarczy mi używanie tylko koloru 02.


Produkt znajduje się w ładnej, szklanej buteleczce z pipetą.Jego pojemność to 26 ml.Kosztuje 29,99 zł i można go dostać na stronie internetowej marki oraz w Hebe czy Rossmannie.

Podkład ma lejącą konsystencje.W dotyku czuć jego "pudrowość".Nie ciemnieje, a byłam pewna, że chociaż trochę będzie ciemniał, jak nie po kilku minutach, to w ciągu dnia.Producent zaleca nakładanie go palcami, ja nakładam go gąbeczką, tak mi jest wygodniej.Jedynie na nosie wklepuje go palcami.Nos to moje najbardziej problematyczne miejsce, ponieważ większość podkładów wygląda tam źle i dlatego nie potrafię się do nich przekonać i częściej ich używać.Jak nakładałam go gąbką na nosie, to nie wyglądał za dobrze.Wystarczyło, że wklepałam go palcami i efekt był 100 razy lepszy.
Podkład jest lekki, ale bardzo dobrze kryjący.Nie podziewałam się tak fajnego efektu.Jak dla mnie jest lepszy od podkładu, który zachwalałam z Eveline, na pewno mocniej kryje.Krycie oceniłabym jako bardzo dobre.Podoba mi się jego matowe wykończenie, nie wymaga u mnie przypudrowania.Mam cerę suchą i potrafi lekko podkreślić suche skórki na nosie, ale tak jak już pisałam robi to u mnie każdy podkład.Nieprzypudrowany potrafi wytrzymać około 10 h bez poprawek, z przypudrowaniem o wiele więcej.Po tylu godzinach wygląda na twarzy bardzo ładnie, nie schodzi i nie świeci się.Twarz po jego nałożeniu jest aksamitna i wygładzona.Na razie numer 1 w podkładach :)


Udostępnij

26 komentarzy :

  1. No kochana wygląda ciekawie muszę wypróbować 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is my maximum difficult vicinity because most foundations look terrible there and that's why I can't see them and Animated Videos For Business use them extra frequently. Wherein i found a powder matting liquid. It is straightforward to unfold blends with the pores and skin offers it a healthful appearance and hides minor imperfections.

      Usuń
  2. Jakoś nie mogę przekonać się do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze dorwać ten jaśniutki. Coś czuję, że to bedzie dobry produkt dla mnie :D BEll ma coraz lepsze kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Tego oodkladu jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie kusi aby sprawdzić ten podkład.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super recenzja! Właśnie szukam dobrego podkładu, chyba muszę się mu bardziej przyjrzeć. Myślę, że ten najjaśniejszy odcień by mi pasował! malgorzatt.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używam takich podkładów. Ostatnio na mojej twarzy jest tylko krem, pomada i tusz do rzęs ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bell? Nie myślałam że one sa okey...

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i bardzo polecam! Jest trwały i kolor tez ma świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak widzę 3 kolory na krzyż to jedyne na co mam ochotę to markę pozwać, a nie poznać ich kosmetyki. Bo nawet jakbym zmieszała je wszystkie razem to nie dostałabym swoich podtonów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę go kupić i wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo, widzę bardzo jasny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy podkład coś dla mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja lubię inny podklad z Bell choć staram się unikać tych drogeryjnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam, a szukam czegoś dla alergików 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie słyszałam jeszcze o tym podkładzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cały czas szukam podkładu idealnego. Na sto procent wypróbuję! 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Zachęciłaś mnie do kupienia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. puder w tej formie mnie intryguje... chyba spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hmmm jestem ciekawa co ma w składzie skoro jest hipoalergiczny.

    OdpowiedzUsuń
  21. cuiekawa jestem jakby sie on u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. very expressive and informative post
    thanks for sharing
    manuka honey decrease symptoms

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.