poniedziałek, 9 października 2017

Rosegal.com bluza z naszywkami i sukienki.

Hej :)
Parę tygodni temu doszły do mnie zamówienia z chińskich stronek.Jeszcze nie zdążyłam Wam wszystkich pokazać.Dzisiaj zobaczycie trzy rzeczy z Rosegal, jutro postaram się dodać inne zamówienie.




Zaczniemy od najlepszego ubrania z całego zamówienia.Tradycyjnie nie mogłam oprzeć się naszywkom.Bluza jest cienka i dosyć krótka.Ja noszę ją do spodni z wysokim stanem.Nie przeszkadza mi, że jest taka cienka, ponieważ ja jak założę grubszą, to i tak za parę minut ją odpinam, bo robi mi się za gorąco.Naszywki są większe niż zazwyczaj.Bardzo dobrze się trzymają.Lubię ją nosić, świetnie się prezentuje i jest w moim stylu.
Do kupienia TUTAJ.


Nie uwierzycie, ale miała to być sukienka.Pierwszy raz widzę tak krótką sukienkę, której materiał nawet nie sięga pupy.Czytałam opinie na stronie i faktycznie dziewczyny pisały, że jest krótka, ale nie spodziewałam się, że aż tak.Noszę ją jako bluzkę, ale ma ona bardzo duży dekolt, więc będę zszywała ze sobą trochę materiału, żeby nic nie było widać.Byłam w niej parę razy na dworze i materiał pod koronką już się tak pruje, że nie sądzę, żeby bluzka wytrzymała nawet miesiąc.
Do kupienia TUTAJ.


Już ostatnia rzecz z zamówienia.Wybaczcie za takie zdjęcie, ale było to jedyne miejsce, gdzie było widać jak faktycznie ta sukienka wygląda.Pewnie pamiętacie już tą sukienkę z mojego bardzo dawnego wpisu.Zamawiałam ją już wcześniej, ale okazała się sporo za duża.Tym razem wzięłam rozmiar S, gdzie na co dzień noszę M czasem L.Nawet rozmiar S jest na mnie za duży.Nie mam pojęcia jak to możliwe, jak modelka na zdjęciu też musi mieć taki rozmiar, bo to jest najmniejszy jaki jest dostępny w sklepie, a widać, że jest sporo chudsza.No cóż... sukienka piękna, ale nie dla mnie.
Do kupienia TUTAJ.
Udostępnij

18 komentarzy :

  1. Bluza jest bardzo śliczna. Takie naszywki dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szoda, że sukienka nie pasuje, bo jest piękna :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienko / bluzka śliczna. Szkoda, że materiał słaby

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnia sukienka wygląda cudownie, wielka szkoda, że jest za duża...

    OdpowiedzUsuń
  5. bluza podoba się mi najbardziej:)
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka najbardziej wpadła mi w oczko, szkoda że taka bylejaka rozmiarówka.
    Biała niby sukienka prezentuje się na tobie świetnie jako bluzka, boleje że jest tak kiepskiej jakości.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wszystko wygląda, może kiedyś moja dziewczyna skorzysta z tej strony.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bluzka jest super. Gdyby była dłuższa na pewno bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza wygląda fajnie, naszywki dodają uroku, ale może gdyby materiał był gruby, a nie jak piszesz cienki, no i ciut dłuższa, wtedy lepiej by wyglądała :)
    Sukienka mnie zszokowała :o
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ciuszki :) Najbardziej podoba mi się ta pierwsza bluzka!
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. gdyby ta sukienka byla sukienka to faktycznie - piekna
    te rozmiarowki sa dziwne..

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.