poniedziałek, 23 października 2017

Makeup Revolution Flawless 3 Resurrection.

Moja kolekcja kosmetyków z Makeup Revolution nieustannie się powiększa.Osoby, które mnie znają doskonale wiedzą, że uwielbiam produkty tej firmy.Świadczy o tym między innymi osobna szuflada przeznaczona tylko i wyłącznie do tych kosmetyków .W moich zbiorach znajdziecie kilkanaście palet, ale praktycznie wszystkie są z Makeup Revolution.O czymś musi to świadczyć, prawda?Kosmetyki z tej firmy są bardzo dobrej jakości i można je kupić w drogeriach internetowych w przystępnych cenach.Od jakiegoś czasu testuję paletę Flawless 3 Resurrection, która jest już od dawna dostępna w sklepach.Niedawno wyszła kolejna-Flawless 4, której niestety nie mam, ale Flawless 3 zrobiła na mnie ogromne wrażenie, więc z pewnością kiedyś skuszę się na kolejną.



Paleta wygląda niezwykle elegancko.Uwielbiam złote akcenty, a tutaj praktycznie całe opakowanie jest w tym kolorze.
Zachwycona jej opakowaniem, w końcu ją otworzyłam  i zakochałam się!
W środku znajduje się duże lusterko i 32 cienie.Dla mnie ogromnym plusem jest lusterko, które jest naprawdę dobrej jakości.Cieszę się, że producenci dołączają je do palet, ponieważ o wiele wygodniej jest mi malować się z lustrem dołączonym do palety niż zwykłym.



W palecie znajdują się zarówno cienie matowe jak i kilka błyszczących.Mamy tutaj beże, brązy, odcienie złota, rudości czy różu.Są one w ciepłej tonacji.Kolorystycznie wszystko ze sobą idealnie współgra.Dla mnie takie połączenie kolorów jest świetne.


















Pigmentacja cieni jest bardzo dobra.Jedynie najjaśniejsze odcienie są mniej napigmentowane.Na powiekach wyglądają niesamowicie.Osobiście najbardziej używam odcieni różu, złota i rudości.Paleta jest używana przeze mnie praktycznie codziennie.Już dawno nie miałam tak dobrej jakościowo i idealnie dobranej kolorystycznie palety.Konsystencja cieni jest trochę sucha, ale miło się z nimi pracuje na powiekach.Dobrze się blendują i nie bledną po paru godzinach.Nie tworzą plam, ale potrafią się trochę osypać.Makijaż oczu jest w stanie nienaruszonym cały dzień.Błyszczące cienie lubię nałożyć też na mokro, dzięki czemu są jeszcze bardziej napigmentowane.Wykonałam już nimi sporo makijaży, parę widziałyście na instagramie.
Za paletę płacimy 30-40 zł w zależności od sklepu.Wychodzi niecałą złotówkę za cień, czyli niewiele.Kolorów jest tak dużo, że można się z nią długo bawić.Będzie dobra do stworzenia makijaży codziennych i wieczorowych.Brakuje w niej tylko czerni, ale mam dużo palet, które posiadają taki cień, więc mnie to nie przeszkadza.Ja sobie przyciemniam makijaż najciemniejszym brązem.

Udostępnij

26 komentarzy :

  1. Widzialam kiedys szafe tej firmy w jednej z drogerii w moim miescie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super paletka, ma piękne kolory :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie genialne odcienie, pasują do jesieni!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna ;) Niektóre cienie przypominają mi te z paletki Modern Renaissance od ABH ;) Myślę, że można by tu znaleźć zamienniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem przyjemna paleta, szczególnie te ciemniejsze kolory wpadają w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki są przepiękne, pigmentacja też nie najgorsza

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna jest. Dla mnie jest najlepsza Gold Rose ������

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW właśnie takiej paletki szukam! Po Twojej recenzji myślę że to będzie odpowiedni dla mnie zakup :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam identyczną i ją uwielbiam :) !

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie podobają mi się błyszczące cienie ale te wyglądają całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super są te kolory!
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam paletkę i sięgam po nią jak na razie najczęściej!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam tej palety, ale tymi zdjęciami kusisz mnie aby ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna paletka w przystępnej cenie :) Można nią zmalować cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też uwielbiam ich kosmetyki. Może pomadki nie są za bardzo trwałe, ale większość palet jest bardzo dobrze napigmentowana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne cienie <3 Też uwielbiam tą markę, co prawda nie mam jakiejś wielkiej kolekcji ale i nie używam zbyt często cieni. Najbardziej lubię paletki - czekoladki, ale kiedyś pewnie się skuszę na Flawless :)

    OdpowiedzUsuń
  17. złotówka za cień to rzeczywiście świetny deal :-) kolory bardzo fajne i na pewno dają sporo możliwości :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorystycznie idealnie dopasowana :) Cena bardzo niska jak za cienie dość dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię Mur, paletka ma ładniutkie kolorki !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory sa na prawde piekne. ;D Nie pamietam kiedy ostatnio kupowalam cos z MUR ;P

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.