sobota, 28 października 2017

Makeup Halloween-makijaż na Halloween.

Cześć:)
Wczoraj praktycznie cały dzień zajmowałam się robieniem kolejnego makijażu na Halloween.To jest już mój trzeci, a być może jutro wykonam jeszcze jeden.Największą trudność sprawiły mi kryształki, które nie chciały się dobrze przykleić i trochę się z nimi pomęczyłam.Brokat na ciele to był troszkę zły pomysł.Cały pokój był w fioletowych drobinkach i ja sama.Makijaż wyszedł całkiem fajnie.W głowie miałam trochę inną wizję, ale wyszło w miarę podobnie.Jestem ciekawa co wy o nim sądzicie.Nagrywałam też film jak go robię, ale zrobiło się ciemno i obraz jest straszny, więc nie wiem czy się gdziekolwiek pojawi.





Użyte produkty:
TWARZ:
-podkład Catrice HD liquid coverage
-Makeup Revolution Camuflage Corrector Palette- różowy i fioletowy
-korektor kryjąco-rozświetlający Eveline Cosmetics 8w1
-puder Freedom Makeup HD pro finish powder translucent
-Makeup Revolution Strobe Luxe Palette
-perfect eyeliner Bell
-My Secret Big Eye Pencil Milk-biała kredka
-czarny cień z palety Makeup Revolution Affirmation
OCZY I BRWI:
-Wibo eyebrow pomade Dark Brown
-cienie z palety Makeup Revolution Affirmation oraz Flawless 3
- różowy pigment z Allegro
-pigment Kobo 505 Sea Shell
-perfect eyeliner Bell
-sztuczne rzęsy z Rosegal.com(pokazywałam je w przedostatnim poście)
-tusz do rzęs Lovely Lash extension 
USTA:
-Wibo color shine czarna konturówka do oczu

Udostępnij

17 komentarzy :

  1. Woow! Najbardziej kreatywny makijaż halloweenowy, jaki widziałam! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda obłędnie! Jestem pod ogromnym wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany - obłędnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy makijaż, chociaż nie przepadam za takimi kryształami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna charakteryzacja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo piekny, zjawiskowy <3

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice and lovely blog. I like your blog. Please follow me if you are interested in following each other's blog and I will follow you back
    Very nice Fashion Amazing post, I like photos visit here my blog post and Leave your comment here

    Thanks for comment my post on my blog!
    I'm following your nice blog. Can you follow mine? Thanks

    Packers and Movers Bangalore
    http://plponline.in/packers-and-movers-bangalore.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, widać, że musiałaś włożyć w to dużo pracy :)
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł tylko jak w tym iść na imprezę hallowenową?;D ja pewnie od razu w tańcu bym zniszczyła takie dzieło;p

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.