poniedziałek, 2 stycznia 2017

Nowości w Banggood: zabawka, stylograf, cyrkonie, tło i ramki.

Cześć:)
Dzisiaj pokażę Wam nowości ze sklepu banggood.Moje zamówienie zostało podzielone na trzy paczki.Dwie przyszły przed świętami, a ostatnia dzisiaj.Z całego zamówienia jestem bardzo zadowolona.


Zabawka dla dzieci.W sumie zamówiłam takie dwie dla siostrzenic.Na zdjęciu możecie zobaczyć jak świeci, niebieskie jajeczko świeci na dwa kolorki.Oprócz tego leci muzyka, zabawką możemy zakręcić i będzie się kręciła.Filmik możecie zobaczyć na stronie TUTAJ.Dziewczyny są zadowolone, więc bardzo polecam.


Zestaw cyrkonii.W opakowaniu znajduje się dwanaście otwieranych pudełeczek, w którym są różnego rozmiaru cyrkonie.Już testowałam i są bardzo ładne.
Do kupienia TUTAJ.


Stylograf z pięcioma wymiennymi końcówkami do robienia kropek.Fajnie, że każda końcówka jest w innym rozmiarze.Końcówki do robienia kropek już przetestowane i tą najmniejszą możecie ze spokojem rysować nawet linie.
Do kupienia TUTAJ.


 Tło do zdjęć.W sumie ja sobie zdjęć nie będę robiła, ale na bloga często potrzebuje jakieś fajne tło do kosmetyków.Myślę, żeby je skrócić i będę miała parę kawałków, ale jeszcze nie wiem, bo może mi się przyda całe.Przyszło w małym opakowaniu, więc widać, że jest pogniecione.
Do kupienia TUTAJ.


Wybrałam sobie także 10 ramek papierowych w 3 kolorach.Do tego był sznureczek i 10 klamerek.Już od dawna chciałam coś takiego na ścianie i jestem ciekawa jak będzie to wyglądało.Muszę iść wywołać takie małe zdjęcia.
Do kupienia TUTAJ.

Udostępnij

17 komentarzy :

  1. ramki bym na pewno wykorzystał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że zamówienie bardzo ciekawe! Najbardziej zainteresowało mnie tło, troszkę szkoda, że jest ono tak pomięte, ciekawe jak można by było je wyprostować... :) Ramki też bardzo fajne, ładnie by wyglądały na zdjęciach :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo cyrkonie na pewno się przydadzą, uwielbiam wszystko co połyskuje :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też kupiłam sobie cyrkonie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi najbardziej podoba się tło do zdjęć. Widzę, że się sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe rzeczy :) najbardziej zainteresowało mnie tło oraz stylograf ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szukałam takiego tła ;) ! niby nic a zdjęcie o niebo lepiej wygląda. super post ;)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ladne to tło,ale faktycznie wymiętolone
    takie rzeczy powinni w tubie wysyłać

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy patent z tymi tłami do zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne te ramki! Właśnie takie mi się podobają :)
    Stylograf też bardzo fajna sprawa.

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też podobają się te ramki :D
    floroart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. cyrkonie są ciekawe, przydałyby sie do jakiegoś makijażu :)
    ♡ blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tymi papierowymi ramkami, chyba sobie zamówię, bo też od dawna chciałam taką zdjęciową girlandę na ścianę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę że to podobna stronka do Aliexepress. Kupowanie z takich stron jest uzależniające... ;)

    Pozdrawiam xx

    http://ladymary-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie muszę zakupić stylograf, świetne ramki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hmm te na zdjęcia ramki fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.