wtorek, 16 sierpnia 2022

Okulary korekcyjne firmoo

 Hej!

Jakis czas temu zmieniłam okulary. Właściwie to mam dwie nowe pary z Firmoo. Jest to firma,  która doskonale znacie. Od kilku lat zamawiam ich okulary.

Tym razem skusiłam się na dwie pary,  już pokazuje jak wyglądają na mnie

Tak wyglądają pudełeczka,  w których znajdują się okulary.  W środku jest siateczka i okulary. 






Pierwsze okulary wybrałam z noskami,  miałam już kiedyś od nich prawie identyczne. Są przepiękne. W środku są tak jakby przezroczyste i połączone ze złotem. Dają piękny efekt. Dodatkowo ta para posiada filtr niebieskiego światła,  więc idealnie nadaje się do komputera. 
Dostępne są tutaj 


Tutaj mam już taka zwyczajna wersję,  okulary pasują do wszystkiego. Są niezwykle lekkie. One nie mają takiego pełnego koloru,  lekko prześwitują co dodaje im uroku! 
Dostępne tutaj
 Mam dla Was kod DORO50 macie oprawki - 50%.


Udostępnij

5 komentarzy :

  1. wyglądasz bosko w tych okularach <3

    OdpowiedzUsuń
  2. love the pink glasses! great post!Like your blog, thank you for sharing.
    Shop fashion wig for Christmas party on newtoupee.com
    These contents have greatly helped me.

    OdpowiedzUsuń
  3. Good Post. You can find more at No1AssignmentHelp.Com about Assignment Help, essays, dissertations, and homework writing.

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.