piątek, 29 lipca 2022

Sukienki zanzea.com

 Hej,

Sukienki to część ubioru, która kocham 🤩

Ze sklepu zanzea zamówiłam sobie kilka sukienek, które Wam pokażę.


Pierwsza sukienka w kolorze granatowym. Do góry posiada koronkę, która moim zdaniem dodaje jej uroku. Bardzo fajnie leży. Rozmiar zgodny. 


Ta sukienka podoba mi się najbardziej, że względu na krój i kolor. Uwielbiam takie beże, na dodatek ma pasek. Na zdjęciu był wiatr, ale uwierzcie mi, że fajnie leży. 


Mówiłam, że poprzednia była najlepsza, ale zapomnialam o tej! Ta jeszcze lepsza z tego wzgledu, że rękawy są krótkie, więc noszę ja w ciepłe dni. Jest bez paska, ja zakładam jakiś od innej sukienki. Bardzo fajna jakość. 


Pamiętam jak kilka lat temu chciałam ja kupić z innego sklepu i mi przeszło, ale postanowiłam po tylu latach spróbować. Bardzo dobrze leży, na zdjęciu mam rozmair s nosząc m i według mnie jest idealnie.. 


Udostępnij

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Designed by Blokotek. All rights reserved.