wtorek, 21 lipca 2020

Haul femme luxe

Hej, hej :)
Jestem z kolejną porcją nowości z Femme Luxe. Ciekawi co zamówilam?



Ten zestaw wybrałam już większy. Rozmiar m/l jak się nie mylę. Ogólnie dla mnie w tym momencie jest idealny, bluza super dopasowana, nie ciągnie, ale spodnie wiem, że będą na mnie za duże jak cały czas chudnę.



Ten kolor mi się tak spodobał, że zamówiłam taki zestaw. Ogólnie miałam już taki w innym kolorze, ale tutaj niestety nie mogłam wejść w Legginsy. Ledwo je całe ubrałam, ale nie mogę się niestety ruszać,a szkoda bo zestaw naprawdę jest fajny. 



Tym razem wybrałam wersję czarną.rozmiar s/m, wypada jak s, małe m. No u mnie jest ciężko z górą, wiem, że nie mogę za mocno się ruszać, bo się rozpruje. Musiałabym mieć większy rozmiar, albo schudnąć. 


Już ostatni produkt to takie spodnie. Powiem Wam szczerze, że byłam pewna, że zamawiam spodnie i koszulkę, a okazało się, że to same spodnie. Rozmiar s jest tak mały, że już nie mogę przejść w nie przez stopy...mowie Wam  jest słabo, dlatego nie ma zdjęcia na mnie 

Udostępnij

3 komentarze :

  1. Nie przemawiają do mnie te komplety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zestawy z dresami są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe komplety :) Bardzo lubię takie zestawienia i sama zastanawiam się nad kupnem kolejnego :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.