wtorek, 7 lipca 2020

Femme luxe komplety

Dzie艅 dobry kochani 馃拫
Jakis czas temu dosz艂o do mnie kolejne zam贸wienie z Femme Luxe. Jak to ja, zn贸w wybra艂am komplety. Jako艣 tak najbardziej przypad艂y mi do gustu.



Pierwszy zestawik to nowo艣c w sklepie. Powiem szczerze, 偶e obawia艂am si臋, 偶e Legginsy b臋d膮 przesiwtuj膮ce, tak jak ostatnio zam贸wi艂am z tego samego materia艂u zestaw, jednak ten na szcz臋艣cie nie prze艣wituje. Jest naprawd臋 fajny i lu藕ny. Podoba mi si臋 fakt, 偶e Legginsy s膮 mega d艂ugie! 



Kolejna szaro艣膰. Jest podobny do poprzednich, ale r贸偶ni si臋 moim zdaniem i wypada lepiej. Spodnie na pewno s膮 inne, ca艂kiem inny kr贸j, lepszy! Bluza te偶 jest fajna. Og贸lnie super zestaw. 


Ten zestaw chyba najbardziej mi si臋 podoba, kolor, kr贸j, dos艂ownie wszystko! Musia艂abym si臋 troch臋 do niego opali膰, bo blado wygl膮dam. 


Ju偶 ostatni komplet. Jest dok艂adnie taki sam jak ten szary. Fajny, podoba mi si臋 kolor i og贸lnie jest dobrze wykonany. 

Udost臋pnij

6 komentarzy :

  1. Mnie zupe艂nie nie przekonuje ich oferta :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ten b艂臋kitny zestaw 艣wietny! Mega mi si臋 podoba ten kolor! :)
    Pozdrawiam <3
    https://my-positive-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Faktycznie w tym niebieskim komplecie wygl膮dasz najpi臋kniej :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietnie wygl膮dasz w ka偶dym zestawie :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Drugi zestaw wpad艂 mi w oko :) Niebieski mega Ci pasuje :) Bosk膮 masz figur臋 :)

    OdpowiedzUsu艅

Designed by Blokotek. All rights reserved.