sobota, 29 lutego 2020

BeGlossy Sweet Dreams - pierwsze wrażenie.

Dzień dobry,
Jak co miesiąc, mam swoje ukochane pudełeczko BeGlossy.W tym miesiącu design pudełka zrobił na mnie jeszcze większe wrażenie niż poprzednie, więc jakie będzie kolejne?Mam nadzieję, że tak samo rewelacyjne.



Tym razem troszkę zmienimy wpis i będzie to moje pierwsze wrażenie odnośnie kosmetyków.Wszystkie testuje dopiero kilka dni, dlatego to nie jest recenzja, pamiętajcie o tym.Za jakiś czas na pewno opowiem więcej, albo pojawią się w ulubieńcach.


Got2b POWDER FUL Stylizujący puder dodający włosom objętości
Puder do włosów to szybki produkt do stylizacji. Pozwala nadać włosom objętość bez konieczności tapirowania ich i suszenia. To jeden z najszybszych sposobów na stworzenie pełnej objętości fryzury, pozwala nadać jej ostateczny kształt.

Nie sądziłam, że będzie to przydatny dla mnie produkt.Teraz jak mam krótkie włosy, to są trochę oklapnięte i jeszcze ta grzywka nie wygląda za dobrze.Puder fajnie unosi je u nasady, grzywka ładnie się układa.Jestem naprawdę miło zaskoczona.Pomaga mi stylizować włosy.


Nivea antyperspirant Deo Beauty Elixir Mild
NIVEA DEOMILK BEAUTY ELIXIR MILD zawiera cenną esencję z mleka bogatą w wapń i witaminy. Działa jak pielęgnujący eliksir: upiększa, chroni i odbudowuje skórę nawet po depilacji. Niezawodna 48h ochrona antyperspirantu.

Jest to miniaturka.Ja cenię sobie takie miniaturki, ponieważ są fajne na wyjazdy, nie musimy zabierać dużych opakowań.Miałam ten dezodorant tylko w innej wersji.Jak dla mnie ten jest identyczny.Nie podrażnia skóry.Ma przyjemny zapach, dobrze chroni.


Golden Rose Metals Metallic Shine Lipgloss - Metaliczny błyszczyk do ust
Błyszczyk nadający ustom metaliczne i błyszczące wykończenie.
Produkt o długotrwałej, niewysychającej formule zawiera w sobie metaliczne drobinki o wysokiej pigmentacji, nadające ustom intensywny kolor z metalicznym wykończeniem.

Metalicznych błyszczyków w swojej kosmetyczce mam mało, z racji tego, że jestem fanką matowych pomadek.Na pewno mi się nie zmarnuję, bo czasem lubię zrobić dla Was jakiś makijaż na instagramie, po prostu wyjść w takim metalicznym kolorze.Jest to fajny kolorek, na ustach nie utrzymuje się długo, ale to tylko błyszczyk.Z łatwością można go nakładać.


L'biotica maska węglowa oczyszcza i detoksykuje 
MASKA WĘGLOWA - w postaci tkaniny, silnie nasączonej serum, z wysoką zawartością składników aktywnych.

Maski w płachcie lubię najbardziej, ze względu na szybką aplikację.Nie musimy się przy tym też brudzić.Wydaje mi się, że miałam kiedyś tą wersję, ale nie pamiętałam jak się sprawdziła wcześniej.Faktycznie oczyszcza, wypryski są trochę mniej widoczne, skóra jest super gładka, ale nie nawilżona.W każdym bądź razie jest to fajna oczyszczająca maseczka, więc warto wypróbować.


SheeFoot krem na suche i pękające pięty
Krem likwiduje szorstkość skóry i intensywnie regeneruje pękający naskórek. Działa silnie nawilżająco, hamując proces powstawania pęknięć, a dodatkowo pomaga zachować prawidłową higienę stóp. Zawiera naturalny olejek z drzewa herbacianego o właściwościach bakteriobójczych i grzybobójczych. Szczególnie polecany osobom spędzającym większość dnia w pozycji stojącej lub w ciasnym obuwiu.

Moje stopy przechodzą kryzys, nie da się ich nawilżyć.Próbowałam wszystkiego i nic.Krem naprawdę działa.Moje suche stopy potrzebowały natychmiastowej pomocy i właśnie taką pomoc otrzymałam.Świetnie nawilża na długi czas.Po tych kilku dniach jestem zachwycona, ciekawe co będzie po dłuższym stosowaniu?


MAYBELLINE NEW YORK
The Falsies® Lash Lift
Specjalna formuła wydłuża i podkręca rzęsy oraz utrzymuje ten efekt aż do 16 godzin. Możesz czuć się pewnie przez cały dzień. Wygodna szczoteczka w kształcie klepsydry sprawia, że aplikacja maskary jest łatwa i przyjemna.

To był produkt, którego testowania nie mogłam się doczekać.Tusz ładnie wydłuża rzęsy, faktycznie je podkręca i fajnie rozdziela.Nie ma dzięki nim mocnego pogrubienia, ale tego też producent nie obiecał.Jak go nakładam, mam dziwne wrażenie.Jest taki lekki, pierwszy raz coś takiego czuję, a może nie czuję?Bo w końcu nic nie czuję, jest taki lekki.Mówię Wam, coś dziwnego, taka formuła, której w ogóle się nie czuje na rzęsach i podczas nakładania.Duży plus za to, że ładnie się utrzymuje i nie tworzy efektu pandy.





Udostępnij

6 komentarzy :

  1. Lubię te pudry do wlosow świetnie usztywniają i podnoszą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love makeup materials and if the makeup is pack in a beautiful and attractive box then it give me more freshness. I think presentation looks matter, so if you give something with good presentation then the things would be more better. Dissertation house also gives you fresh and attractive content.

    OdpowiedzUsuń
  3. Business Loan in India: Any business whether starting or already an established one and looks ahead to extend its capital cannot run without loans. FFMC offers business loan in India at best rates.

    OdpowiedzUsuń

  4. The Hp printer is the finest printer on the market with high quality home and office facilities for everyday use. You need to unbox them if you purchase a new HP printer, then set it up with a PC or laptop. By visiting url: 123.hp.com/setup, the user can download and update applications and printer drivers.
    123.hp.com/setup

    OdpowiedzUsuń
  5. Our dissertation writers UK are well versed with the various writing formats like APA, MLA etc.

    OdpowiedzUsuń

  6. HIGS will give you the entire details about how to write research paper and the research paper outline. It may be most difficult part of your research, but HIGS will tell the simple procedures that must be carried out while writing your research paper. The real process of writing a research paper is often a messy and recursive one, so research paper writing process must have a clear outline for summarizing, analysing, explaining, and evaluating the entire research work. You must explain and focus on the research paper and your specific purpose must be explained in the research paper. For all these need, you must follow what we are saying here.

    http://higssoftware.com/phd-research-paper-writing-services.php

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.