piątek, 7 czerwca 2019

Nivea Pop-Ball kokosowy balsam do ust :)

Balsamy do ust to kosmetyki, których mam bardzo dużo.Jakiś czas temu w moje ręce wpadł balsam Pop-Ball marki Nivea.Już kiedyś miałam okazję testować wersję miętową, tym razem przypadła mi wersja woda kokosowa i aloe vera.Jesteście ciekawi, co o nim sądzę?Zapraszam dalej ;)




Balsamy Pop-Ball dostępne są w kilku wersjach zapachowych.Opakowanie jest wykonane z dobrego plastiku.Na pewno nie otworzy się w torebce.Możecie zakupić go w Rossmannie.
Podoba mi się samo opakowanie, jest takie malutkie, w ładnym kolorze.



Zapach jest piękny.Jeśli uwielbiacie zapach kokosa, to będziecie zadowolone.Balsam pachnie nim tak pięknie, że mogłabym go zjeść, chociaż sam w sobie nie ma smaku :) 
Konsystencja produktu jest lekka, na ustach pozostawia cienką, bezbarwną warstwę.Ja mam problem z ustami, są one często suche, skórki widać z daleka.Staram się jak najbardziej o nie dbać, ale nie zawsze mi się udaję.Jeśli chodzi o ten balsam, to on raczej jest lekki.Jeśli na macie sporego problemu z ustami, to będzie fajny, ale jeśli macie naprawdę suche usta, to niestety ale musicie sięgnąć po coś lepszego i mocniejszego.W każdym bądź razie, ja bardzo go lubię za sposób aplikacji, zapach, a także za fajny efekt na ustach.





Udostępnij

9 komentarzy :

  1. kokos brzmi zachęcająco! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham kokosy, więc zapach na pewno by mi się podobał. Mam wariant miętowy, ale rzadko po niego sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kokoski, a i taka kulka to fajny gadżet - jak gdzieś mi sie rzuci w oczy na pewno sięgnę po ten balsam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wiele produktów firmy nivea kokos lubię trzeba zrobić zakupy balsam do ust się przyda pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdenkuję obecną wersję pop ball z grejpfrutem i marakują to skuszę się na kokos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aktualnie mam troche tych produktów do ust i nei szsukam niczego nowego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze nawilża popękane usta, regeneruje je sama posiadam kilka w moim kufrze :D

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.