środa, 17 października 2018

Wild Ferns nawilżająco – odżywcze mleczko do ciała z miodem Manuka.

Marka Wild Ferns swoim pierwszym produktem podbiła moje serce.Tym razem przygotowałam dla Was recenzje drugiego z produktów.Czy tak samo jak krem pokochałam mleczko do ciała?Tego dowiecie się już za chwilkę.


Staram się być jak najbardziej regularna w pielęgnacji swojego ciała.Czasem wychodzi mi to lepiej, czasem gorzej, ale ciągle z tym walczę i chcę, aby moja skóra dostawała to, co najlepsze.Dobrze wiecie, że był okres, w którym w ogóle nie stosowałam żadnych balsamów czy mleczek.Musiało się to zmienić, ponieważ moja skóra się tego bardzo domagała.Była sucha i nie wyglądała dobrze.

Mleczko do ciała zdało u mnie egzamin, ale o tym za chwilę.Moje jest ze sklepu newbay.eu, a dokładnie znajdziecie je TUTAJ.Jest to kolejny kosmetyk, który do najtańszych nie należy.W tym momencie jest na niego promocja, więc jeśli Was zainteresuje, to polecam skusić się na niego teraz.


Opakowanie przyjemne dla oczu, żółte z ładną grafiką.Jego pojemność to 230 ml.Ja jestem fanką kosmetyków z pompką, także dla mnie ogromny plus za nią.Od razu przyjemniej mi się stosuje takie kosmetyki.Zapach hm...Ciężko mi go opisać, wyczuwam w nim olej ze słodkich migdałów.Jest otulający i bardzo przyjemny.Konsystencja nie jest ani zbyt gęsta, ani zbyt rzadka, w sam raz.Kosmetyk bardzo szybko się wchłania i zaczyna szybko działać.Skóra staje się nawilżona, gładka i miękka.Już po jednym użyciu widać dużą zmianę, co mnie cieszy.Mleczko nie pozostawia tłustego filmu i nie klei się.

Udostępnij

36 komentarzy :

  1. Świetna opcja na jesień, moja skóra po lecie bardzo potrzebuje takiego nawilżenia. A opakowanie jest przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. To produkt idealny dla mnie🧡 szczególnie teraz, jesienią, kiedy nawilżanie ciała po kąpieli to dla mnie punkt obowiązkowy w codziennej pielęgnacji😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna buteleczka ❤
    Lubię takie delikatnie słodkie zapachy ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie otulające zapachy. Pompka w kosmetykach to dla mnie tez duzy plus 😁

    OdpowiedzUsuń
  5. Pompka to jest naprawdę genialny pomysł przy tego typu produktach :) Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ale cena jest mega wysoka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam w ogóle firmy, ale ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie ten zapach, jak dla mnie cudny jest ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Szukam jakiegoś dobrego produktu do ciała. Może ten by mi pasował! Jesienią i zimą moja skóra potrzebuje dodatkowego nawilżenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach idealny dla mnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak szybkie efekty bardzo lubię 🙂 Warto w takim razie wypróbować ❤️

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie miodowe kosmetyki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Buteleczka wyglada zachęcająco, jestem ciekawa zapachu ❤️🤗

    OdpowiedzUsuń
  14. Działanie mleczka mi się podoba, ale szata graficzna dużo bardziej kusi

    OdpowiedzUsuń
  15. Super mleczko 😊 lubię takie szybko wchlaniające się i nie lepiace sie kosmetyki ☺. Wyobrażam sobie zapach tych słodkich migdałow ummm.

    OdpowiedzUsuń
  16. miód ma chyba naprawdę dobre właściwości...

    OdpowiedzUsuń
  17. Tego mleczka jeszcze nie widziałam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię wszystko, co z miodem. Dobrze mi służy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli zapach kusi i do tego ma w składzie miód to znaczy że muszę to mieć!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawa jestem tego miodu Manuka :) Nie przepadam za tradycyjnym miodem w kosmetykach, moze ten jest inny?

    OdpowiedzUsuń
  21. O tej porze roku trzeba miec przy sobie takie produkty <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba skuszę się na to mleczko :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie kosmetyki 😍 chętnie kiedyś wypróbuje 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ten zapach z miodem!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że to idealny produkt na jesień 🍁

    OdpowiedzUsuń
  26. podejrzewam, że zapach musi być wyjątkowo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  27. Jaki ładny kolorek butelki! Jednak to, co mnie najbardziej urzekło to naprawdę fajny skład.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyobrażam sobie jak musi kosmicznie pachnieć, chętnie się z nim bliżej poznam <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo się cieszę z przeczytanej recenzji, zapewne w tym zapachu można się zakochać...

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.