czwartek, 11 października 2018

Nivea Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray

Kolejna nowość od Nivea zawitała do mnie jakiś czas temu.Tym razem mam okazję testować Antyperspirant Black&White Invisible Silky Smooth spray.Miałam już kiedyś antyperspiranty z tej marki, także byłam ciekawa jak ten się u mnie sprawdzi.




Produkt znajdziecie w Rossmannie i innych drogeriach.Ma bardzo ładne i ciekawe opakowanie, które zawiera 250 ml produktu.Ma za zadanie zapewnić skuteczną ochronę przed poceniem oraz bez ryzyka brudzenia ubrań.Zdaję sobie sprawę, że na rynku ciężko jest znaleźć dobry antyperspirant który nie pozostawia brudnych ubrań.Na szczęście firma Nivea stworzyła bardzo dobry kosmetyk, który nie brudzi ubrań.Białe pozostaje białe, czarne pozostaje czarne.




Spodobała mi się forma zamykania i otwierania sprayu.Często zachwycam się zapachami produktów Nivea, tak też jest w tym przypadku.Antyperspirant ma przyjemny i kobiecy zapach.Jest to produkt, który nie podrażnia naszej skóry, nawet po depilacji.Zapewnia dobrą ochronę przez cały dzień.Jest to jeden z lepiej działających antyperspirantów, jakie miałam okazje testować, a na dodatek nie kosztuje dużo.

Udostępnij

32 komentarze :

  1. Tej wersji akurat nie miałam, ale lubię antyperspiranty Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te go bardzo lubię :) używam go obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki NIVEA, więc pewnie i po ten antyperspirant sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszę o nim coraz więcej pozytywnych opinii, chyba czas żebym sama go wypróbowała 🤔

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie w tego typu produktach ważne jest aby chroniły przed potem ale też ładnie pachniały :) Dodaję Twój blog do obserwowanych i zapraszam na mój, jeśli zaobserwujesz będzie mi miło, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również używamy Antyperspirantow on nivea i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam kiedyś antyperspirantu tej marki, jednak tej wersji nie miałam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety u mnie się nie sprawdził :( ale rzadko który dezodorant drogeryjny mnie zadowala.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj ulubiony to od Sante :) trzyma się caaaaaly dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te antyperspiranty są świetne, sama od lat używam Nivea i jestem bardzo zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Używam Nivea, ale innego zapachu :) Ale jestem mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wybieram naturalne antyperspiranty, dlatego nie znam kompletnie tego od Dove.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię antyperspiranty Nivea ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawa jestem jakby się on u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię ten sposób zamykania i otwierania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest mój ulubiony antyperspirant!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy mają wersję w sztyfcie🤔 aeorozole jakoś do mnie nie przemawiają😁

    OdpowiedzUsuń
  18. Polubiłam ten antyperspirant, ma fajny zapach i nie jest taki duszący ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem jego zapachu! Chyba muszę sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam wszystko z Nivea. Ale jestem ciekawa tego kosmetyku 🖤

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ile razy takie dezodoranty pobdrudzily mi ubrania 😱 dobrze wiedzieć że ten taki nie jest 👍

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam już kilka wariantów tej marki i byłam z nich całkiem zadowolona o ile dobrze pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale świetny produkt, muszę spróbować☺️

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie próbowałam tego produktu, a lubię tą firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Antyperspiranty Nivea są super, znam je już od wielu lat i chętnie stosuję :) Tę wersję własnie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Od dawna używam antyperspirantów od Nivea, są moimi ulubionymi i świetnie się sprawdzają 💗

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie ten dezodorant, nawet mojej mamie go poleciałam i bardzo go sobie chwali!

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.