wtorek, 16 stycznia 2018

Przepiękna torebka, kocyk i sweterek :)

Witajcie kochani!
Pokażę Wam dzisiaj moje zamówienie z Gamiss.com, które dotarło do mnie w grudniu, a torebka dzisiaj.Zamówiłam dla siebie dwie rzeczy i jedną dla siostrzenicy.




Ta torebka "chodziła" za mną dobry rok.Widziałam ją w każdym chińskim sklepie, z których zamawiam.W końcu musiałam ją zamówić...Wybrałam w kolorze różowym, ponieważ ten najbardziej mi się spodobał, aczkolwiek zamówiłam sobie kolejną w kolorze białym.Torebka wygląda cudownie!Jest świetnie zrobiona, nie jest ani za lekka, ani za ciężka, taka w sam raz.Najbardziej podobają mi się w niej te kwiatuszki.
Do kupienia TUTAJ.

Dla siostrzenicy wzięłam uroczy kocyk.Dostępny jest w trzech kolorach.Początkowo chciałam wziąć różowy, ale stwierdziłam, że ma za dużo ubrań i kocyków różowych, dlatego wzięłam szary.Kocyk jest bardzo miękki.Podobają mi się te uszka i ogonek <3
Do kupienia TUTAJ.


Już ostatnia rzecz to sweter.Najbardziej spodobał mi się ten choker i rękawy z zamkiem.Sweter jest dosyć szeroki.Mam go już trochę, od początku grudnia.Lubię go nosić, jest wygodny.Jak widzicie w niektórych miejscach już mi się zahaczył i nie wygląda to dobrze.
Do kupienia TUTAJ.
Udostępnij

21 komentarzy :

  1. Ten kocyk jest przesłodki :D Sweter też miałam i też niestety bardzo szybko się pozaciągał... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka wygląda bardzo ciekawie :D Tak jako jestem ciekawa jak wygląda sweter ubrany na kimś - zastanawiam się jak się układa ten choker :)

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie torebka jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest boska.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże przecudowna jest ta torebka :O A sweterek mam identyczny ale kolor fioletu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/szary-paszcz-kochamy-za-uniwersalnosc-i.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebeczka jest śliczna ;) Zamówiłabym ją chociażby do samych zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne! <3 Kolejna zakupowa inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocyk jest przesłodki :) Sweterek mi się spodobał tak samo jak torebka :) Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka zjawiskowa a kocyk słodki.

    OdpowiedzUsuń
  11. torebka prześliczna :)

    https://ladycharm1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka jest piękna! mam taki sam sweterek :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko piękne, a zwłaszcza ta torebka w kwiaty ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo kobieca torebka. :)
    Obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest na prawdę boska! Śliczna.. ;)
    Świetny blog ;) obserwuję i zamierzam wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Torebka jest naprawdę oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.