czwartek, 22 czerwca 2017

Żółta, koronkowa sukienka-Zaful.com

Cześć:)
Zapraszam Was dzisiaj na przegląd fajnych sukienek z Zaful.Jak już wiecie, bardzo lubię tam zamawiać.Znalazłam parę fajnych sukienek, które chciałabym Wam pokazać.


Na początek żółta koronkowa sukienka(yellow lace dress).Nie jest to typowo żółty, raczej musztardowy.Nie przepadam za takimi odcieniami, choć ta wpadła mi w oko.Bardzo podobają mi się wstawki koronki.Z takiego materiału mam już jedną sukienkę i bardzo ją lubię.
Do kupienia TUTAJ.


Kolejna żółta sukienka(yellow lace dress).Wybrałam ją głównie ze względu na sznureczki, które uwielbiam.Mam bardzo dużo ubrań z takimi sznureczkami i wyglądają super.Sukienka jest prosta, co osobiście bardzo mi odpowiada.
Do kupienia TUTAJ.




Biała sukienka z rękawami(white dress with sleeves) spodobała mi się od razu.Góra jest przepiękna!Uwielbiam koronki.Dół jest również piękny, ale wolałabym, żeby nie było tych długich dziur.Ze względu na wysoki wzrost, nie mogę sobie pozwolić na takie sukienki.
Do kupienia TUTAJ.


Już ostatnia biała sukienka z rękawami(white dress with sleeves).Jest cudowna!Inna od wszystkich.Wszyte są w nią cekiny.Taki efekt podoba mi się.Na pewno wewnętrzna część byłaby na mnie za krótka.Mam nadzieję, że będą także dłuższe.
Do kupienia TUTAJ.


Ze sklepu Zaful wybrałam tylko 4 sukienki z dwóch kategorii.Co jakiś czas postaram dodawać się takie posty.

Udostępnij

15 komentarzy :

  1. Ostatnio bardzo podobają mi się białe sukienki, mam zamiar sobie jakąś zamówić w tym kolorze :D Z przedstawionych przez Ciebie sukienek najbardziej podoba mi się ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio pokochałam zolty i musztardowy kolor, kroj sukienki jest przepiekny. Wiązany dekolt jest cudowny, a te biale koronkowe sukienki sa swietne i bardzi przewiewne. Piekne

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang

    OdpowiedzUsuń
  3. Musztarda zawsze wzbudza we mnie pozytywne myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza biała tylko mi się podoba.. ta pierwsza ma ciekawy krój, ale kolor jest okropny, zwłaszcza do mojej cery w ogóle by nie pasował.. WWW.RINROE.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdecydowanie wolę białe ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta żółto musztardowa sukienka. Mimo, że kolor bardzo lubię, to ubrań w nim praktycznie nie posiadam.Postarzają mnie, a najmłodsza już nie jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała sukienka to coś, czego brakuje mi w szafie i coś, co chciałabym, aby w tym sezonie się w niej znalazło :D Ale jeszcze nie trafiłam na swój ideał ;) Poklikałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Białe sukienki są piękne! Poklikane ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój blog jest śliczny ! Jezusiu ! Ty jestes piękna ! Ta figrua sukienka boska kobieta <3 <3 Buziaki http://sladamikobiet.blogspot.com/ zapraszam do mnie :))) Obserwuje Cię na 10000 % aż szkodabyloby takiej osoby nie zaobserwować ! Ludzie obserwujcie tę piekną dziewczynę

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te białe sukienki, gdyby były do kupienia stacjonarnie już by były moje!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten żółty, podobnie tak jak napisałaś kojarzy mi się bardziej z musztardowym, a ten odcień w mojej szafie jest raczej sporadyczny, a nawet znikomy. Białe sukienki są piękne, jednak dla mnie trochę za długie jak na lato.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnia sukienka najbardziej przypadła mi do gustu,pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.