niedziela, 28 maja 2017

Victoria Vynn Pure Creamy Hybrid-miętowe paznokcie, efekt szronu.

Cześć:)
Niedawno doszła do mnie paczuszka z hybrydami.Tym razem mam okazję testować lakiery hybrydowe z firmy Victoria Vynn Pure Creamy Hybrid, które utwardzimy w lampie LED. Zauważyłam, że są trochę rzadsze od paru innych firm, ale w ogóle mi to nie przeszkadza, bo znam jeszcze rzadsze.Malowało mi się nimi bardzo dobrze.Jako pierwszy na moich paznokciach zagościł odcień 087, czyli przepiękna mięta.Wystarczyły dwie cienkie warstwy, aby pokryć ładnie płytkę.





Paznokcie mam przedłużone żelem, dlatego nie musiałam nakładać już bazy.Na żel nałożyłam dwie cienkie warstwy koloru 087, a następnie na dwa paznokcie top.Po wyciągnięciu z lampy pozostałe paznokcie pokryłam topem i na mokry top posypałam pyłek, aby stworzyć efektu szronu.Na pyłek nie nakładamy już topu.W skórki i paznokcie wtarłam oliwkę.
Udostępnij

29 komentarzy :

  1. przepiękny kolor, idealnie pasuje na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest naprawdę świetnie trafiony

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor wiadomo, dobry na lato, ale co przykuło moją uwagę, to to że masz ładny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudny efekt :) Super kolorek :D
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek :) Efekt cudowny, mam nadzieję, że z czasem się w taki zaopatrzę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku naprawdę cudny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękny kolor! Cudowny na wiosnę, nie słyszałam o tych lakierach, lecz wydają się być naprawdę fajne
    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich paznokciowych faworytów, jeśli chodzi o kolor... Bardzo ciekawy efekt muszę przyznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny i świetnie wykonany manicure :)
    Obserwuję:)
    www.in-makeup-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są: ) śliczny kolorek w sam raz na wiosenne ciepłe dni !
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/05/czym-jest-mlm.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kolorek :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny manicure. :) Używam lakierów Victorii i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten kolor, idealny na wiosnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne są!
    Http://enduro519.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny kolor :) Super na lato
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham rzadsze lakiery hybrydowe , latwiej mi sie z nimi pracuje. Na pewno sprawdze inne kolory na stronie x
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny kolorek w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wygladają! Co prawda wolę odcienie różu, aczkolwiek te są równiez piękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekt syrenki kocham w każdym kolorze, piękne paznokcie,oby też długo się trzymał ten lakier! :*
    zapraszam do siebie-KLIK:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny kolor a ten efekt szronu bajkowo. Kraina lodu mi się skojarzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolor jest cudowny, pięknie będzie wyglądał przy opalonej skórze:)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.