3 urodziny Zaful | Promocje i kody rabatowe.Czy warto zamawiać z tego sklepu?

Cześć:)
Sklep Zaful w czerwcu będzie obchodził swoje 3 urodziny.Z tej okazji postanowiłam Wam trochę o nim opowiedzieć.Mam dla Was również kod rabatowy na 10% zniżki EchoM01.


Podczas jubileuszu będzie obowiązywała darmowa dostawa.Jeżeli coś Wam wpadło w oko, warto zamówić, nie płacąc za wysyłkę.Po urodzinach wysyłka będzie darmowa po przekroczeniu 30$.


Wchodząc na stronę Zaful znajdziecie banery z kuponami.Jeśli obawiacie się zakupów z Chin, warto sprawdzić, czy nikt nie dodał zdjęcia ubrania, które Was interesuje w recenzji na stronie.Ja bardzo często tak robię i sprawdzam czy produkt jest taki jak na zdjęciu.Na Zaful często znajdziecie promocje, ciągle są dodawane nowe ubrania.
Ze sklepu przyszło już do mnie 7 paczek, 8 jest w drodze, pokażę Wam ją w czerwcu.Zazwyczaj paczki dochodzą po 15 dniach, jednak podczas świąt czas ten się lekko wydłuża.
Jeśli chodzi o jakość ubrań, to jest ona na pewno najlepsza ze wszystkich chińskich stronek z jakich miałam okazję zamawiać.Nie wiem czy wiecie ale w tym sklepie możecie znaleźć ubrania z metkami ZARA.Są identyczne jak w sklepie i wydaje mi się, że te wszystkie ubrania są również wysyłane do sklepów i sprzedawane o wiele drożej.Ja trafiłam na sweterek i wiem, że dużo osób trafiło na takie ubrania.Warto sprawdzić na Zaful czy coś jest bardzo podobne do ubrania, które spodobało Wam się w sklepie Zara, zawsze będziecie miały o wiele taniej.Ja polecam sklep ze względu na bardzo dobrą jakość ubrań i szybką wysyłkę.




15 komentarzy :

  1. Bardzo lubię sklep Zaful, mają ciekawy asortyment, a jakość ubrań zazwyczaj mnie zadowala :) Jeżeli chodzi o metki, to nie miałam jeszcze takiej sytuacji, żebym dostała ubranie z metką znanej sieciówki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie muszę skorzystać z tych promocji ;) dzięki za informację

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bardzo lubię ten sklep. najczęściej zamawiam torebki stamtąd, jakość jest na prawdę na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde kochana! <3 Super wpis! ^^ Musimy coś sobie zamówić z zaful :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dużo słyszę o tym sklepie, marzy mi się kiedyś z nimi współpracować 😃
    Zapraszam do mnie: http://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię Zaful, chyba się skuszę na kod rabatowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zainteresowałaś mnie tym sklepem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, ja kocham zaful, maja tam wszystko czego ja potrzebuje, tylko szkoda ze tak dlugo wszystko idzie :(

    http://ladiepunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje się być bardzo fajny sklep, a ubrania tym bardziej, bo naprawdę duży wybór. Może uda mi się znaleźć coś dla siebie

    http://vaniltea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię zaful, też polecam ):)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka