sobota, 22 kwietnia 2017

Ulubieńcy marca:suchy szampon, serum do biustu, pomadka i krem pod oczy.

Cześć:)
Niedługo już koniec kwietnia, a ja dopiero dzisiaj pokażę Wam moich ulubieńców z marca.Znalazłam cztery fajne produkty, które towarzyszyły mi przez cały marzec i już trochę wcześniej.




Makeup Revolution Iconic Pro Lipstick pomadka do ust Absolutely Flawless
Pierwsze co rzuca się w oczy, to opakowanie.Jest bardzo ładne i eleganckie.Pomadkę kupiłam za 8,50 zł u dziewczyny, która sprzedaje taniej kosmetyki z tej firmy.Widziałam, że w sklepach internetowych kosztuje około 16 zł.Mój odcień jest jasny, bardzo ładny nudziak.Na ustach wygląda ślicznie.Ma świetną pigmentację.Utrzymuje się całkiem dobrze jak nic nie jemy, ale gdy coś zjemy niestety schodzi.Nie jest to matowa pomadka, więc mi to nie przeszkadza i mogę ją nałożyć w miejsca, z których zniknęła.


Krem pod oczy Aqua Pi Cosmetics
Krem wygrałam w konkursie i używam już go parę dobrych miesięcy.Jego pojemność to 15 ml, kosztuje około 36 zł.Pojemność wydaje się być mała, ale uwierzcie mi, że starcza na bardzo długo.Jest niesamowicie wydajny, wystarczy odrobina, aby go nałożyć wokół oczu.
Stosuję go na wieczór, moja skóra jest o wiele bardziej rozjaśniona, nawilżona i widocznie wygładzona.


Eveline, Slim Extreme 4D, Intensywne serum powiększające i poprawiające strukturę biustu `Mezo Push - up`
Nie wierzę w takie produkty, dlatego ich nie kupuję.Akurat serum wygrałam i postanowiłam wypróbować.Kosztuje coś około 21 zł.Używałam regularnie i jestem zadowolona.Nie dlatego, że zwiększył mi się obwód piersi, tylko dlatego, że serum świetnie nawilża!Jest bardzo wydajne, używam go parę miesięcy.Zauważyłam, że ujędrniło biust i to w dosyć znacznym stopniu.


Isana suchy szampon
Miałam już jeden suchy szampon z tej firmy i nie przypadł mi do gustu.Ta wersja bardzo miło mnie zaskoczyła.Kupiłam go na promocji za około 7 zł.Zapach jest przyjemny, podoba mi się.Starcza na długo, o wiele dłużej niż ten co nie przypadł mi do gustu.Dobrze odświeża włosy, nie plącze ich i nie pozostawia białego proszku.



Udostępnij

20 komentarzy :

  1. O mega śliczny kolor <3
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka mi się strasznie podoba, ma super kolorek :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  3. zaciekawił mnie suchy szampon Isany, z ciekawości wrzucę go do koszyka przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta pomadka ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam suchy szampon z Isany i nie wyobrażam sobie podróży bez niego! Jak za taką cenę jest naprawdę świetny <3
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2017/04/haul-rossmann-49-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Suchy szampon z Isany miałam, ale jak spróbowałam tych z Batiste to już przy nich zostałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam suchy szampon z Batiste i srednio mi pasuje wiec wyprobuje ten z isany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również używam tego suchego szamponu. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten suchy szampon, używam go wymiennie z tym od Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś prześliczna i masz cudowny wygląd bloga!chyba skuszę się na tą pomadkę jako wielbicielka szminek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rownież używam serum do biustu z Eveline i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Świetni ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten krem do cyca mam w zapasie;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog się strasznie miło czytało ! Rób to dalej ;) Ja prowadzę blog o pozycjonowaniu i mogę Ci pomóc wypromować bloga/strone ! Zapraszam


    https://www.youboost.pl/blog/pozycjonowanie-seo-stron/pozycjonowanie-stron-www-zabierzow-czyli-seo-zabierzow

    OdpowiedzUsuń
  14. O suchym szamponie z ISANA jeszcze nie słyszałam :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię to serum z eveline ;) a kremem pod oczy mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, zaciekawiłaś mnie tymi produktami, piękny kolor pomadki, piękny blog:)
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Z prezentowanych przez Ciebie ulubieńców nic nie testowałam niestety ale mogę powiedzieć, że aktualnie kupiłam sobie 3 produkty z Revolution - eyeliner, baza pod cienie oraz matowa paleta i sprawdzają się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Serum do piersi wygląda całkiem zachęcająco jak i krem pod oczy :) Może kiedyś jak się na nie napatoczę w sklepie to się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.