środa, 5 sierpnia 2015

Ulubieńcy miesiąca-Lipiec

Witajcie.
Dzisiaj opowiem trochę o moich ulubieńcach miesiąca.Dawno takiego posta nie było.Muszę się zmobilizować i dodawać go co miesiąc.





Pierwszymi z moich ulubieńców są eyelinery żelowe.W zestawie były dwa kolory:brązowy i czarny,do tego dołączone były dwa pędzelki.Koszt takiego zestawu to 7-8 zł.Myślałam,że będą mało napigmentowane i nie będą się długo utrzymywać na powiece.Mile się zaskoczyłam jak sprawdzałam ich pigmentacje.Eyelinery są świetnie napigmentowane.Nie trzeba się namachać,wystarczy jedno pociągnięcie,aby kreska wyglądała bardzo dobrze.Utrzymują się cały dzień,nie spływają.Najlepsze eyelinery jakie kiedykolwiek miałam,na dodatek takie tanie.


Szczotka Tangle Teezer,którą zna już prawie każdy.Świetnie rozczesuje i wygładza włosy.Zmniejszyła wypadanie moich włosów.Koszt takiej szczotki to 28-36 zł.


Żel do brwi Wibo.Kupiłam go na promocji -49% w Rossmannie.Jego normalna cena to coś około 7 zł.Moja brwi są bardzo jasne,czasem ich nawet nie widać.Mam dwie różne brwi,na jednej mogę użyć tylko żelu,ale na drugiej już musiałabym cienia i żelu.Stosuje go z cieniem,żeby wyrównać brwi.


Odżywka Golden Rose Black Diamond.Kosztuje około 13 zł.Można ją kupić na wysepkach GR.Miałam w niej wielkie nadzieje.Moje paznokcie strasznie się rozdwajały i były bardzo miękkie.Odżywka spowodowała,że moje paznokcie są twardsze i rzadko się rozdwajają.


Lakier do ust Bebeauty.Można kupić go w Biedronce za około 7 zł.Kupiłam go ze względu na kolor,który na ustach prezentuje się świetnie.Wytrzymuje u mnie około 4-5h.Później zaczyna "wżerać" się w usta i daje bardziej matowy efekt,który też bardzo mi się podoba.


Konturówka Lovely.Można ją nabyć w Rossmannie za około 5-6 zł.Mam jeszcze inny odcień,ale nie spodobał mi się aż tak bardzo.Ten kolor jest przepiękny.Zakochałam się w nim.Trwałość jest taka sobie,mogłaby być lepsza.Wytrzymuje około 2-3h.

 
Podróbka Invisibobble.Koszt takiej gumeczki to około 1 zł.Nie miałam oryginalnej i nie mam zamiaru kupować,bo ta spisuje się świetnie.Mam gęste i długie włosy.Gumka bardzo dobrze trzyma się na włosach,nie zsuwa się i nie ciągnie.


Balsam do włosów Kallos Go Go.Kupiony w Hebe za około 6 zł.Zapach ma bardzo ładny.Kupując go chciałam tylko,aby wygładzał moje włosy i ułatwiał rozczesywanie.Wszystkie moje zachcianki spełnił,dlatego też stał się moim ulubieńcem.


Krem Pose Spa Herbal.Koszt takiego kremu to około 100 zł,czyli bardzo dużo.Nareszcie poprawił się stan mojej skóry.Świetnie nawilżał i wygładzał.Skóra po nim wyglądała promiennie.


Isana zmywacz do paznokci.Chciałam duży,ale w moim Rossmannie został tylko mały.Kosztuje około 4 zł.Bardzo dobrze zmywa wszystkie lakiery.Radzi sobie nawet z czerwonym,nie zostawia czerwonej skóry.


Isana żel pod prysznic Vitamin&Joghurt.Dostępny w Rossmannie za 2,99 zł,w promocji 2,49 zł.Uwielbiam wszystkie żele z Isany.Ten podbił moje serce.Zapach jest przepiękny.Żel bardzo dobrze się pieni i dobrze oczyszcza.Nie podrażnia mnie.


Baza pod cienie Essence.Od dawna szukałam dobrej bazy,żeby moje cienie wyglądały lepiej.Można ją kupić w Naturze za około 11 zł.Cienie utrzymują się o wiele dłużej,nie rolują się.


Bronzer W7 Honolulu.Kosztuje 11 zł.Daje bardzo ładny efekt.Trzeba uważać,żeby nie nabrać za dużo produktu,bo można sobie krzywdę zrobić.


Peeling do ciała Farmona Tutti Frutti.Można go kupić za 4 zł.Jest mało wydajny.Bardzo dobrze radzi sobie z martwym naskórkiem.Zapach ma przepiękny,dlatego będę go kupowała.


Rival de Loop żel do twarzy.Kupiłam go na promocji za ponad 3 albo 4 zł.Żel ma malutkie drobinki.Pomimo,iż jest mały starcza na wiele razy.Mam go już bardzo długo.Świetnie oczyszcza skórę.Zostawia ją wygładzoną.


Rival de Loop Hydro krem pod oczy.Dostępny w Rossmannie za około 6-7 zł.Często jest w promocji.Bardzo dobrze nawilża skórę wokół oczu.Pozostawia ją gładką i rozświetloną.Jest niesamowicie wydajny,wystarczy jedna kropelka,żeby ładnie rozprowadzić produkt.


Miałyście coś z moich ulubieńców?Może coś mi polecicie?
Udostępnij

29 komentarzy :

  1. Zainteresował mnie krem pod oczy Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie kupiłaś te eylinery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://paatal.pl/pl/makijaz/dwa_zelowe_eyelinery_z_pedzelkami_black_brown.html
      :)

      Usuń
  3. tym bronzerem często robiłam sobie krzywdę, więc kupiłam kobo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry post - wiele inspiracji :) Kusi mnie żel do brwi, baza pod cienie czy odżywka do paznokci :)
    A peeling Tutti Frutti pachnie obłędnie - przyznaję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. TT również uwielbiam, zmywacz z isany się u mnie nie sprawdził a reszty nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę się tego nazbierało. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten peeling do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O! Widzę moich ulubieńców z Rival de Loop :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To kolejny ulubieńcy gdzie widzę ten żel do brwi więc na pewno i ja się po niego skzuszę :) Moje sa gęste i ciemne ale żel nada im ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczotkę TT uwielbiam :)
    Podoba mi się błyszczyk Be beauty niestety wszystkie u mnie wykupili i później już na nie nie trafiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Ci bazę pod cienie Hean Stay On. :) Jest jeszcze lepsza niż ta z Essence! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmywacz isana bardzo lubię-mój ulubiony,co do szczotki TT u mnie sprawdza się doskonale;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również lubię zmywacz Isana, cały czas go kupuję :) Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczotkę planuję w końcu kupić , a gumki te też mam i chyba podróbki bo booblecośtam , a spisują się nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  15. szczota na pierwszym miejscu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. troszkę Ci się tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten żel Rival i jestem zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Żel do twarzy jest świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem maniaczką pielęgnacji twarzy więc od razu wypatrzyłam krem Pose, który mi się marzy :) ma super skład!

    OdpowiedzUsuń
  20. Te małe peelingi do ciała z Tutti Frutti są świetne, ja mam teraz wersję zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawił mnie ten żel do brwi :D od dłuższego czasu "kupuje" tangle teezer :D

    esiabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam żele z isany, miałam krem rival de loop i był przyzwoity. widziałam już kilkja razy na blogach ten żel do brwi z wibo, a w Rossmannie nie moge go wyczaić :D a chciałabym przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmywacz do paznokci oraz gumkę do włosów znam i uwielbiam. Natomiast co do reszty nie jestem w stanie się wypowiedzieć gdyż nie znam tych produktów. Ale mam ochotę poznać kremik pod oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię Isanowy zmywacz i żele, gumki Invisibobble mam oryginalne i są świetne, widziałam podróbki w rosie i myślę czy sobie nie sprawić dla porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetni ulubiency. Moja mama tylko używa gumek sprężynek i juz żadnej innej. Ten peeling chyba wyprobuje bo duzo juz o nim czytalam
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaciekawiła mnie odżywka do paznokci. Do zmywacza z Isany jeszcze na pewno wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.