wtorek, 18 sierpnia 2015

Makijaż wieczorowy

Witajcie:)
Chciałabym Wam pokazać makijaż wieczorowy,który wykonałam na sobie.Starałam się użyć jak najmniej produktów.Jak już wiecie nie używam podkładów,jeśli już użyję to na prawdę bardzo rzadko.







Użyłam:


 Revolution Prossed Powder Porcelain Soft Pink-idealny puder na co dzień
Bronzer W7 Honolulu-mój ulubieniec


Zestaw do stylizacji brwi essence
Żel do brwi Wibo


Paleta cieni MUR
Pigment
Tusz do rzęs Yves Rocher


Najcudowniejsza konturówka Golden Rose

Co sądzicie o makijażu?
Udostępnij

42 komentarze :

  1. Makijaż świetny, ale jak patrzę na Twoje zdjęcie profilowe to zdecydowanie podobasz mi się bardziej w naturalnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż oczu! pasują i te kolorki :) ale moją uwagę przykuła również konturówka, bo uwielbiam takie kolory. I to taniutka Golden Rose.. musze kupić :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, konturówka ma przepiękny kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż. Tusz Sexy Pulp jest jednym z moich ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz, bardzo ładny makijaż oczu, ja też staram się nie używać podkładów ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się kolor na ustach, choć sama chyba bym się nie odważyła. Oczko też ma super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny makijaż, masz przepiękną cerę a więc podkład jest zbędny!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, perfekcyjny :)) lubie takie mocniejsze oczko :) slicznie w nim wygladasz, buziaki! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny makijaż :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny makijaż,zmysłowy,seksowny i zalotny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Let me know! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna jesteś!
    i ogólnie super blog!
    zapraszam do siebie LoViseta.blogspot.com
    jeśli bym mogła prosić o like na fanpage zrewanżuje się czym będziesz chciała- przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny makijaż! Sama bym go nie potrafiła zrobić! :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. makijaż idealny dla Ciebie , bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny makijaż ;*

    Moze obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. makijaż bardzo ładny i idealny na jakieś wyjście :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna tęczówka :D makijaż również :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz. Uwielbiam tego typu makijaż, sama często eksperymentuję. :)
    Zapraszam do siebie: http://aldehydd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny makijaż :)
    http://sduska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie Ci w tym makijażu!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki śliczny makijaż i śliczna dziewczyna:D Mamy prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:) http://fashiongllam.blogspot.com/ +może obs za obs?

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny makijaż :) Mam prośbe poklikałabyś u mnie w najnowszym poście w jakieś ciuszki? Byłabym wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekny makijaz :D Szybko sie mozna w Tobie zakochac :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądasz bardzo ładnie, a makijaż jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. nie mogę się doczekać kolejnego posta!
    zapraszam do siebie --> LoViseta.blogspot.com
    like on facebook

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz ;)
    wspólna obserwacja?
    fashion-lovely-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny makijaż :D choć pewnie ja bym zrobiła usta trochę jaśniejszym kolorem :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz w takim makijażu <3

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny makijaż :)konturówka przykuwa bardzo uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładny makijaż. Puder z MUR uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny śliczna jesteś pozdrawiam :)
    http://sasander.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Przepięknie dobrane kolory! :)

    OdpowiedzUsuń

Designed by Blokotek. All rights reserved.